Na formatteren start mijn pc niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Recessief

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Hoi

Ik heb een computer van het merk acer.
Ik heb me pc geformatteerd.
Als ik de computer aanzet start pc tot windows xp logo wel maar daarna start hij constand opnieuw op.
Ik heb hem al 2x opnieuw geinstaleerd, maar dit help niks
wie heeft enige idee wat het kan zijn???

dan zal het daar wel aanliggen want op de xp cd zit en beveiliging zodat als je hem brand hij het niet meer doet

xp cd kan je kopieren heeft niet zoveel belang omdat je alsnog een licentie code nodig hebt ;).

wat je kan doen is F8 en dan bij systeemcrash automatisch opnieuw opstarten uitschakelen.

met wat geluk krijg je nu een blauw scherm de bovenste zin moeten we hebbben :)

heb je na het formateren windows ge herinstalleerd?

Start je pc eens op met alleen het broodnodige.
Dus alleen muis, toetsenbord en beeldscherm en kijk wat die dan doet.
Als de pc dan wel doorstart plug je 1 voor 1 je randapparatuur weer terug en kun je ontdekken welke er aan het flippen is.

Ik had gister nog een pc waarbij de stick voor het draadloze internet de boel in de war stuurde.

Start je pc eens op met alleen het broodnodige.
Dus alleen muis, toetsenbord en beeldscherm en kijk wat die dan doet.
Als de pc dan wel doorstart plug je 1 voor 1 je randapparatuur weer terug en kun je ontdekken welke er aan het flippen is.

Ik had gister nog een pc waarbij de stick voor het draadloze internet de boel in de war stuurde.

daarna een questie van het updaten van de drivers :rolleyes:

dan zal het daar wel aanliggen want op de xp cd zit en beveiliging zodat als je hem brand hij het niet meer doet
Klink klare onzin. Je kan gewoon met een kopie een goede Windows installatie doen. Om het legaal te houden dien je wel je eigen gekochte licentie code te gebruiken, zoals hier boven al vermeld werd.

branden kan alleen maar met xp'cd die je bij de pc hebt gekregen gekochte versies zijn niet brandbaar zelfheb hem ook gewoon perfect gebrand voor een vriend geinstaleerd maar hij doet het niet

succesvol

hoe komt het dan dat ik mijn gekocht xp cd al talloze keren heb kunnen kopieren ?

jij bedoelt misschien dat na installatie windows xp vraagt achter een andere licensie code omdat de jouwe teveel gebruikt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan