Na formatteren, Windows Update crasht PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik zo op internet vindt, ligt het meestal aan de netwerkkaart drivers, vooral Netgear, en/of met een chip daarvan op een netwerkkaart, draadloze netwerkkaarten, daarnaast zie je ook de USB als schuldige.

Heb niets gevonden over printerdrivers.

Gezocht op "0x00000019 BAD POOL HEADER".

Lange Pier zei:
Wat ik zo op internet vindt, ligt het meestal aan de netwerkkaart drivers, vooral Netgear, en/of met een chip daarvan op een netwerkkaart, draadloze netwerkkaarten, daarnaast zie je ook de USB als schuldige.

Heb niets gevonden over printerdrivers.

Gezocht op "0x00000019 BAD POOL HEADER".

Hmm ja wat me nu te binnenschiet is dat als ik de netwerkkaart wil installeren hij aangeeft dat windows ze niet "erkent" of iets dergelijks..maa rje kunt dan toch voor doorgaan kiezen en dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb namelijk de orignile driver cd erbij gekregen en vandaar uit ook de drivers geinstalleerd......het is een Speedtouch/Alcatel netwerkkaart van het merk EMINENT of zoiets....

Hoe kan dit dan?

Ow en daarbij....ik heb de netwerkkaart (na veel problemen, draadloos is ***) al meteen geinstalleerd en toen draaide de pc gewoon goed. Toen heb ik daarna SP2 gedownload en geinstalleerd en tegelijkertijd ook die printerdriver.

Nu zeg ik neit dat het niet aan de netwerkkaart ligt, maar wel raar dattie dan pas na het opnieuw opstarten van SP2 en printer, die foutmelding geeft

Installeer windows zonder die kaart, zoek de laatste drivers ervan op, moet je natuurlijk wel een andere pc tot je beschikking hebben:D , en kijk of het zonder die kaart ook problemen opleverd, zo nee, dan weet je dat en kun je de kaart met de nieuwste drivers installeren, en hopen.:rolleyes:

Nog steeds problemen, tja dan wordt het toch een kwestie van deduceren om dingen uit te sluiten, meestal door, als je zelf drivers moet installeren, de laatste proberen op te halen van de site's van die fabrikanten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan