IresVeerman
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2010
- Berichten
- 2
Beste mensen!
Omdat mijn laptop (Fujitsu Siemens Amilo) niet optimaal meer werkte heb ik een back up gemaakt van belangrijke documenten en daarna alles eraf gehaald en met een Windows XP cd alles weer opnieuw geinstalleerd. Ook heb ik de originele CDrom die bij de laptop zat met overige bestanden geinstalleerd. Alles werkt weer prima behalven het internet.
De schermpjes rechts onderin branden gewoon als ik de netwerkkabel er in doe (LAN verbinding). Als ik hierop klik staat bij 'algemeen' wel dat er 'pakketen' worden verzonden en ontvangen, maar bij 'ondersteuning' staat geen IP-adres, Subnetmasker en Standaard-gateway.
Ik ben geen expert met computers maar hoop via deze weg hulp te krijgen voor het herstellen van mijn internetverbinding.
Alvast hartelijk dank,
Ires
Omdat mijn laptop (Fujitsu Siemens Amilo) niet optimaal meer werkte heb ik een back up gemaakt van belangrijke documenten en daarna alles eraf gehaald en met een Windows XP cd alles weer opnieuw geinstalleerd. Ook heb ik de originele CDrom die bij de laptop zat met overige bestanden geinstalleerd. Alles werkt weer prima behalven het internet.
De schermpjes rechts onderin branden gewoon als ik de netwerkkabel er in doe (LAN verbinding). Als ik hierop klik staat bij 'algemeen' wel dat er 'pakketen' worden verzonden en ontvangen, maar bij 'ondersteuning' staat geen IP-adres, Subnetmasker en Standaard-gateway.
Ik ben geen expert met computers maar hoop via deze weg hulp te krijgen voor het herstellen van mijn internetverbinding.
Alvast hartelijk dank,
Ires