berryherry
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 jan 2001
omdat mijn laptop (packardbell) sterk vervuilt was, heb ik windows opnieuw geinstaleerd via de recovery disk. ik had opmijn harde schijf een partitie van 39 gig en ééntje van ongeveer 10 mb. die van 10mb gebruik ik om excel bestandjes op te slaan.
Na het opnieuw instaleren zag ik mijn tweede partitietje niet meer terug, deze heb ik nu weer te voorschijn gehaald met partition magic maar hij is onleesbaar, (board blijft gewoon wit) wel geeft windows aan dat er voor 8mb opstaat, (in het linker verkennervakje). dat zijn mijn excel bestanden, maar ik kan ze niet benaderen.
terwijl deze bestandjes voor mij erg belangrijk zijn. heb daar ook geen backup van.
wie kan me helpen deze bestanden weer leesbaar te maken.
Na het opnieuw instaleren zag ik mijn tweede partitietje niet meer terug, deze heb ik nu weer te voorschijn gehaald met partition magic maar hij is onleesbaar, (board blijft gewoon wit) wel geeft windows aan dat er voor 8mb opstaat, (in het linker verkennervakje). dat zijn mijn excel bestanden, maar ik kan ze niet benaderen.
terwijl deze bestandjes voor mij erg belangrijk zijn. heb daar ook geen backup van.
wie kan me helpen deze bestanden weer leesbaar te maken.