na het opstarten PC foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

huipie37

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Berichten
59
Kan iemand mij helpen met het oplossen van het onderstaande probleem.

Nadat ik gisteren wilde afsluiten stonden er downloads te wachten en het bekende bericht....niet afsluiten enz. Het systeem wordt automatisch afgesloten.
Toevallig of niet, vandaag stond onderstaand bericht op mijn scherm en ook bij een kennis van mij die hetzelfde, dus ook na downloads overkwam.
Ik heb register laten opschonen en repareren door tool programma's, heb user32.dll vervangen nadat de oude de extensie .bak is gegeven, maar geen resultaat.
Het enige wat heeft geholpen is systeemherstel naar gisteren. Je zou zeggen, probleem opgelost. Maar.......als dezelfde update komt, dan komt het probleem weer. Dus...hoe te handelen ? Ik werk met windows XP home SP2 enz.

Dit was de melding

RTHDCPL.EXE ongeldige verplaatsing DLL-bestand

Systeem DLL-bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen.
De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand
C:\Windows\System32\HHCTRL>OCX een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd
voor systeem DLL-bestanden van Windows. Neem contact op met de leverancier van
het DLL-bestand voor een nieuwe versie
 
Laatst bewerkt:
oplossing

Ik heb probleemopgelost....foutje Microsoft bij updates.
Ga hier maar eens kijken en afhankelijk van de XP versie de taal aanpassen
Deze patch verhelpt de boel

http://support.microsoft.com/kb/935448 en wissel naar NL versie (wel bevestigen)

succes
 
Laatst bewerkt:
opgelost

ik heb de foutmelding ook niet meer.

hartelijk dank!!!
 
Probleem opgelost

Kan iemand mij helpen met het oplossen van het onderstaande probleem.

Nadat ik gisteren wilde afsluiten stonden er downloads te wachten en het bekende bericht....niet afsluiten enz. Het systeem wordt automatisch afgesloten.
Toevallig of niet, vandaag stond onderstaand bericht op mijn scherm en ook bij een kennis van mij die hetzelfde, dus ook na downloads overkwam.
Ik heb register laten opschonen en repareren door tool programma's, heb user32.dll vervangen nadat de oude de extensie .bak is gegeven, maar geen resultaat.
Het enige wat heeft geholpen is systeemherstel naar gisteren. Je zou zeggen, probleem opgelost. Maar.......als dezelfde update komt, dan komt het probleem weer. Dus...hoe te handelen ? Ik werk met windows XP home SP2 enz.

Dit was de melding

RTHDCPL.EXE ongeldige verplaatsing DLL-bestand

Systeem DLL-bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen.
De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand
C:\Windows\System32\HHCTRL>OCX een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd
voor systeem DLL-bestanden van Windows. Neem contact op met de leverancier van
het DLL-bestand voor een nieuwe versie



Probleem is opgelost. Allemaal bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan