Na het opstarten steeds explorer.exe weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdonkers

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
106
Als ik mijn pc boot en inlog krijg ik al een raar inlog scherm wat ik nog nooit heb gezien. Als ik dan mijn achtergrond zie dan zie ik verder niks meer. Als ik dan [CTRL]+[SHIFT]+[ESC] druk krijg ik taakbeheer en dan Nieuwe taak en dan explorer.exe type dan komt mijn startbalk enzo pas. Dit is heel irritant hoe kan ik dat oplossen ?

P.S. Ik heb gisteren 21 xp update's gehad omdat ik eergisteren xp erop heb gezet.

m.v.g. JDonkers
 
Ik weet het niet zeker maar misschien is de programmaprioriteit te laag. Dat kun je veranderen door in taakbeheer explorer.exe op te zoeken, dan rechtermuisknop en dan prioriteit instellen.
 
Ik weet het niet zeker maar misschien is de programmaprioriteit te laag. Dat kun je veranderen door in taakbeheer explorer.exe op te zoeken, dan rechtermuisknop en dan prioriteit instellen.

Hij stond op normaal. Ik heb hem op hoog gezet en zie het strax/morgen vroeg of het heeft gewerkt anders laat ik het nog wel even weten ;)

Edit: Ik heb me pc reboot en zelfde verhaal alleen krijg ik nu de volgende melding:
6o0wog.png
Iemand een oplossing ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan