na instalatie Windows 7 , valt mijn internetverbinding steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony68

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2014
ik heb sinds gisteren Windows 7 geinstalleerd op een desktop pc, bij deze pc gebruik ik een wifi stick van netgear voor de updates van windows 7 te downloaden en voor internet. Echter valt deze steeds weg na een paar minuten. Dit heeft hij nooit gedaan met andere pc's, tevens doet de wifistick het uitstekend op mijn andere pc's.
Wat kan hier de oorzaak van zijn en waarom valt hij mijn verbinding steeds weg?

De juiste drivers geïnstalleerd voor je Wifi-stick?
Mischien zit de stick net op het randje van het bereik met de router ?

Om te bepalen welke proces het meeste Netwerk bandbreedte verbruikt pas dan onderstaande toe.

Start Taakbeheer, open het tabblad PrestatiesBroncontrole.
Klik op het tabblad Netwerk en open Processen met netwerkactiviteit

Maak een screenshot en plaats dat bij je volgende bericht

Beste Dorado,

Ik heb hier een printscreen van het gene wat jij bedoeld. Ik heb de pc wederom opnieuw geinstalleerd, hij valt wederomweg.printscreen.jpg

even een update, ik krijg bij de probleem oplosser van Windows 7 steeds deze meldingen

- De adapter voor Netgear WNA1100 N150 Wireless USB adapter ondervindt problemen met het stuurprogramma of de hardware.

- Problemen met de draadloze adapter of toegangspunt

Tevens heb ik bij apparatenbeheer opgemerkt, dat er bij Newerkadapter de melding staat , dit apparaat start niet (code 10)

Ook staat er onder apparatenbeheer, bij overige apparaten een geel vierkantje met een vraagteken bij Ethernet-controller en Netwerkcontroller

ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen

Tevens heb ik bij apparatenbeheer opgemerkt, dat er bij Newerkadapter de melding staat , dit apparaat start niet (code 10)
Ook staat er onder apparatenbeheer, bij overige apparaten een geel vierkantje met een vraagteken bij Ethernet-controller en Netwerkcontroller

De juiste drivers installeren voor je LAN kaart (je bedraadde internet)

Heb je de drivers voor je moederbord ook geïnstalleerd?

Beste Allen,

Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb windows 10 er op geinstalleerd, hier was het probleem mee opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan