Na install Internet Security Symantec werkt ODBC niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hgm

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2005
Berichten
28
Hallo,

In tegenstelling tot een eerdere vraag: na het installeren van Internet Security van Symantec is het koppelen of het importeren van een ODBC database niet meer mogelijk. De opties voor het maken van een nieuwe gegevensbron verschijnen dus binnen Access niet meer. Als driver gebruik ik Advantage StreamlineSQL ODBC 7.1

Wie heeft een mogelijke oplossing of ervaring met dit probleem?

Alvast dank,

Groet,
Hanni
 
Heb je al geprobeerd of het probleem opgelost is als je access en/of office van de computer verwijderd en opnieuw installeerd?
 
Heb je al geprobeerd of het probleem opgelost is als je access en/of office van de computer verwijderd en opnieuw installeerd?

Heb Office al een keer verwijderd en alsnog opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
 
Hallo Hanni,

probleem wordt waarschijnlijk door een instelling in Norton Internet Security veroorzaakt.
Probeer dit eens in Norton:

Select Options-->AntiVirus-->Miscellaneous-->Uncheck Turn office Plug in-on

Tardis
 
Hallo Hanni,

probleem wordt waarschijnlijk door een instelling in Norton Internet Security veroorzaakt.
Probeer dit eens in Norton:

Select Options-->AntiVirus-->Miscellaneous-->Uncheck Turn office Plug in-on

Tardis

Hallo Tardis,

Het probleem is opgelost.

Bedankt voor je oplossing.

Groetjes,
Hanni
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan