Na installatie Adobe Flashplayer melding:'toepassing niet gevonden'

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nina4
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nina4

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Hallo,

Na veel zoekwerk op internet blijf ik toch niet uit mijn probleem met het installeren van Adobe Flashplayer komen. Heel vervelend aangezien er door veel websites om gevraagd wordt.

Downloaden en installeren van de nieuwste versie gaat probleemloos, maar na het klikken op voltooien (na installatie) krijg ik de melding dat de toepassing niet gevonden is :rolleyes:

Help?!

Nina

Ohh.. Had graag gewild dat het de oplossing was, maar helaas werkt Adobe Flashplayer nog niet juist..

Kwam er wel achter dat Java niet up to date is.. Echter daar eenzelfde probleem. Downloaden gaat probleemloos, installeren ook krijg ook de melding dat alles succesvol is gebeurt. MAAR als ik online kijk welke versie ik heb van Java staat er dat er niets gevonden wordt op m'n computer (of een niet werkende versie), terwijl bij Configuratiescherm -- Programma's -- Java wel de nieuwste versie staat e.d. :rolleyes:

Enige verdere verbetering is dat ik de foutmelding die ik eerder beschreef niet kreeg na het downloaden van Flashplayer 10! Nu nog werken en dan ben ik helemaal happy :d

Hmm.. Volgende vage gedoe :confused:

Flashplayer 10 staat wel in de programmalijst die je kan verwijderen e.d. onder het kopje configuratiescherm, maar zodra ik via C het programma zelf zoek kan ik het niet vinden..
Vandaar ook waarschijnlijk de melding dat hij de toepassing niet kan vinden, toch?

Aargh..!

Heb je ook Java geprobeert installeren? voordat je FlashP. hebt gedaan ?:confused:

Kwam er wel achter dat Java niet up to date is.. Echter daar eenzelfde probleem. Downloaden gaat probleemloos, installeren ook krijg ook de melding dat alles succesvol is gebeurt. MAAR als ik online kijk welke versie ik heb van Java staat er dat er niets gevonden wordt op m'n computer (of een niet werkende versie), terwijl bij Configuratiescherm -- Programma's -- Java wel de nieuwste versie staat e.d. :rolleyes:

Probleem lijkt dus misschien wel te zitten in dat ik programma's dus wel kan downloaden en installeren, maar ze niet werken of op m'n computer te vinden zijn?

:( Oookey dan... heel erg toevallig gisteren kreeg ik dezelfde probleem met flashplayer en ineens kon ik niet bij Youtube niets meer nakijken en/of kijken....:confused:
Via een bepaalde removal tooltje voor flash player heb ik dezelfde verwijdert en ook via Revo unistall. pro heb ik nog eens sporen uit register verwijdert, en opniieuw heb ik dezelfde geinstaleerd .... maar deze keer las ik op een engelse forum dat je naast flash player ook Adobe Air instaleren moet + Adobe Flash player en als laatste ook nog van laatste plug-ins voor die flash player .....:) En...nu werkt alles opnieuw zoals die hoort en weer kan ik alles op Youtube en rest .... nakijken ...
Tijdens alle instalatie moest ik mijn mail programma en Explorer ( via taakbeheer ) afsluiten ....
En .... ojah ... moest ik nog in Internet opties-beveiliging-internet-Aangepast niveau-ActieveX Filtering uitschakelen ! :thumb:
Ik draait hier windows 7 ultimate ....

Laatst bewerkt:
Super voor je tips, ga het meteen eens proberen, want zonder Flash Player kan je heel veel niet meer op het internet..

Zo langzamerhand word ik er echt knettergek van. Had alles van Adobe eraf gehaald om er zeker van te zijn dat er niet iets nog achterbleef op de computer en zo dus een 'schone/frisse start' te kunnen maken.

Houd echter hetzelfde probleem. Downloaden is geen punt, installeren gaat ook prima, maar zodra je op voltooien klikt krijgt ik de melden 'toepassing niet gevonden'. Ok, bij de Flashplayer download had ik dat al, maar nu ik probeerde Acrobat Reader te downloaden krijg ik eenzelfde probleem. AAARGH!
Alles wat ik dus download van Adobe gaat probleemloos evenals installeren, maar het voltooien van de installaties lukt niet. Snap er helemaal niets van :(

;) Doe maar als eerst die ActiveX Filtering uitschakelen ... en pas dan ales rest,
vergeet maar niet ! ALS je installeren begint open je taak beheer en sluit je taakbeheer NIET ( ! ! ! ) laat die geopend staan .... sluit als eerst via taakbeheer zowiezo ''explorer'' ik moest ook mijn e-mail programma sluiten omdat die flash kern gebruikt( moet jij dat ook ?? ) ..Installeer maar alles zoals die aangegeven is, start explorer opnieuw via NIET gesloten taakbeheer en HERSTART jouw PC ! ... het moet lukken ! :d
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
P.S. Ik moest niet maar ..:( misschien is goed als jij van jouw kant andere beveiligingen tijdens instalatie zou sluiten ??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan