Na installatie geen toegang tot bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dream3r

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
Ik heb voor ik een her installatie deed een hoop bestanden gecodeerd voor beveiliging op me 2e schrijf

nadat ik win xp prof opnieuw erop heb gezet kon ik deze niet meer openen :confused:

ik heb geprobeerd dezelfde Inlognaam te maken en dan het besztand te openen maar helaas geen goed resultaat

heeft iemand misschien een idee hoe ik ze kan openen of de codering eraf kan halen.. ? :confused:

bvd,

Bedoel je echt gecodeerd of heb je met Beveiliging en rechten gewerkt? In het eerste geval heb je echt problemen. In het tweede geval is er wat aan te doen maar ik ben bang dat dit jouw probleem niet is.
Heb je het al als administrator geprobeerd?
Er is een een manier om het wachtwoord van de admin weg te halen.
Misschien dat je er dan inkomt. Maar....als je echt gecodeerd hebt vraag ik me af hoe het verder afloopt.

Bijlagen

Elisa zei:
Bedoel je echt gecodeerd of heb je met Beveiliging en rechten gewerkt? In het eerste geval heb je echt problemen. In het tweede geval is er wat aan te doen maar ik ben bang dat dit jouw probleem niet is.
Heb je het al als administrator geprobeerd?
Er is een een manier om het wachtwoord van de admin weg te halen.
Misschien dat je er dan inkomt. Maar....als je echt gecodeerd hebt vraag ik me af hoe het verder afloopt.

ik heb het gecodeerd met rechterklik op het bestand --> eigenschappen --> geavanceerd --> inhoud coderen om gegevens te beveiligen

mm ik heb geprobeerd certificaat toetevoegen maar die heb ik geen, hulpagenten niet nodig heb ik geprobeerd, maar werkt allemaal nog niet. er staat nog steeds "er is een fout opgetreden bij toepassen van kenmerken op dit bestand "blablabla.bla", toegang geweigerd"

ik heb trouwens windows xp prof +sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan