Na installatie Win7 Home Premium SP1 en IEX 9 werkt internet niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasperke

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2008
Hallo,

Gisteravond heb ik Service Pack 1 en Internet Explore 9 geïnstalleerd en vanmorgen toegepast op de computer. Al vanaf het begin werkte niets wat met internet te maken had goed, MSN valt continu uit, ik geen spelletjes spelen op het internet (tegen andere mensen) en dat soort dingen.

Het gaat om een computer met Windows 7 Home Premium (SP1 natuurlijk :P)

Alvast bedankt,

Groetjes Jasper :)

Laatst bewerkt:
Hoi,
nu weten we nog niets over je computer, maar goed. Er zijn tig problemen met IE9 bekend, ik zou zeggen ga eens terug naar IE8. Een update is niet altijd een verbetering, vooral als hij pas uit is.
Don't fix a running system.

Ik gebruik eigenlijk nooit IEX, maar google chrome. Het lijkt mij wel onlogisch dat dit programma mijn dataverkeer aanpast :o

Het gaat over een pc met windows 7 home premium x64 (sp1 nu).
een intel core i3 met 4GB ram

Ik heb IE9 gedeïnstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem :(

Laatst bewerkt:
Ik zal het even proberen :) Hopelijk valt het internet niet weg tijdens het downloaden >_>

Zelf zat ik te denken aan het verhogen van de MTU package size, maar die kon ik nergens in het register vinden :(

EDIT: Oh god, ik dacht dat het aan het service pack lag of aan me MTU package size en al die andere dingen, tot ik dit vond: http://www.pctools.com/forum/showthread.php?68827-PCtools-Firewall-7-Windows-7-SP1
Mijn firewall legt het lootje bij service pack 1 :O

Bedankt voor jullie moeite :)

Laatst bewerkt:
Sorry voor de domme vraag, maar waar is de "probleem opgelost" knop :o

(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan