jannekemolenaar
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 okt 2007
Na vele blauwe schermen in Vista, besloot ik Windows 7 aan te schaffen. Ik hoopte hiermee van de problemen verlost te zijn. Nou, vergeet het maar ..... :evil: :evil: :evil:
Na de installatie leek alles er goed uit te zien. Toen ik er programma's wilde opzetten kreeg ik de melding eerst eens naar mijn D-schijf te kijken. Windows heeft daar RECOVERY geplaatst en .... een rode streep die betekent dat deze partitie overvol zit.
Ik heb de volgende twee vragen:
wat is de functie van Recovery? (Ik dacht de mogelijkheid om Windows in de veilige modus te kunnen starten.)
wat kan ik ondernemen om hier, vlak na een installatie, ruimte te gaan maken?
Mijn gedachtengang: windows gaat na een blauw scherm op zoek naar een mogelijkheid om Windows toch te kunnen opstarten en gaat zoeken op D (de veilige modus).
Maar, als je schijf crasht, dan is de D-partitie toch ook naar de gallemisen?
Bovendien gaf Windows ook de mogelijkheid om alles op de C-schijf te zetten. Dus staat RECOVERY ook op de C-schijf. Toch?
Nou, graag wat hulp.:love: Ik volg het allemaal niet meer.
Hartelijke groet van Janneke
Na de installatie leek alles er goed uit te zien. Toen ik er programma's wilde opzetten kreeg ik de melding eerst eens naar mijn D-schijf te kijken. Windows heeft daar RECOVERY geplaatst en .... een rode streep die betekent dat deze partitie overvol zit.
Ik heb de volgende twee vragen:
wat is de functie van Recovery? (Ik dacht de mogelijkheid om Windows in de veilige modus te kunnen starten.)
wat kan ik ondernemen om hier, vlak na een installatie, ruimte te gaan maken?
Mijn gedachtengang: windows gaat na een blauw scherm op zoek naar een mogelijkheid om Windows toch te kunnen opstarten en gaat zoeken op D (de veilige modus).
Maar, als je schijf crasht, dan is de D-partitie toch ook naar de gallemisen?
Bovendien gaf Windows ook de mogelijkheid om alles op de C-schijf te zetten. Dus staat RECOVERY ook op de C-schijf. Toch?
Nou, graag wat hulp.:love: Ik volg het allemaal niet meer.
Hartelijke groet van Janneke