Na installatie windows 7 x64 home premium problemen met grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcelDJ81

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2010
Hallo,

Laatst heb ik de pc van mijn ouders geupgraded van Windows XP naar Windows 7 X64 Home Premium.

Alles is voorspoedig gegaan, het gebeurd alleen regelmatig dat wanneer ze op internet zitten krijgen ze eerst zwart beeld en daarna de volgende melding.

"Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"

Het betreft hier om een ingebouwde grafische kaarrt: ATI Radeon Xpress 200 series

Heb via ATI al drivers geprobeerd te downloaden, helaas is de juiste driver voor Windows 7 niet te vinden.
Heb eveneens de het apparaat verwijderd en door Windows laten installeren na herinstallatie. Ook dit lost het probleem niet op.
Op een ander forum heb ik gezien dat de ATI Radeo Xpress 1150 driver het probleem wellicht kan oplossen, helaas blijft het probleem nog steeds.

Graag hoop ik dat jullie voor mij een oplossing hebben, eerlijk gezegd zie ik nu nog maar 1 uitweg en dat is een andere grafische kaart te plaatsen maar dat doe ik liever niet.

Hopelijk hebben voldoende informatie.

Groeten,

Marcel de Jong

Ja, op dat moment zegt hij dat er geen apparaten aanwezig zijn van AMD/ATI, of het juiste besturingssysteem niet geinstalleerd is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan