Na installatie XP geen "Mijn computer"

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsneok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Hallo,

Nadat ik Win XP opnieuw geinstalleerd heb, is mijn buroblad zo leeg. Volgens mij mis ik
* Mijn computer
* Mijn documenten
* Iternet Explorer (?)
* .. (?)

Deze werden toch standaard getoond op het buroblad. Hoe kan ik deze alsnog toevoegen?

Bijvoorbaat dank!

Mijn documenten en internet explorer kun je slepen naar het bureaublad vanaf START. Klik er links op, houd hem ingedrukt, en sleep hem naar het bureaublad.

Is onder xp volgens mij niet standaard.

[edit] Ik zie dat je dat met "deze computer" ook van diezelfde plek kan doe"n [/edit]

of,

klik rechts op het buroblad, kies eigenschappen en dan tabblad buroblad (links onder), vervolgens buroblad aanpassen en tot slot "kies je pictogrammen"

Geplaatst door gast0225
of,

klik rechts op het buroblad, kies eigenschappen en dan tabblad buroblad (links onder), vervolgens buroblad aanpassen en tot slot "kies je pictogrammen"

@ Paja: Je hebt niet alleen gelijk, je krijgt het ook :)

@Iedereen: Heel hartelijk dank voor de snelle reacties :thumb:

Geplaatst door Tanja1968
Mijn documenten en internet explorer kun je slepen naar het bureaublad vanaf START. Klik er links op, houd hem ingedrukt, en sleep hem naar het bureaublad.

[edit] Ik zie dat je dat met "deze computer" ook van diezelfde plek kan doe"n [/edit]

Zo krijg je alleen maar een snelkoppeling,je moet op het icoon rechts klikken en dan kiezen voor op bureaublad laten zien.

Geplaatst door Tanja1968

Dat zijn dan alleen snelkoppelingen zonder de opties die je normaal hebt, de oplossing van Pasja is de juiste, ik had hetzelfde verschijnsel met de install van XP. Zie ook 'mijn' topic. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan