Na installeren nieuwe harddrive en DVD RW ooude en nieuwe DVD RW niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

StevenField

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Hoi ik ben nieuw hier en weet vrij weinig van computers maar zal het even duidelijk proberen te omschrijven.

Nadat mijn computer kuren begon te krijgen (opstart ineens heel erg traag, meerdere mp3's selecteren 'enter' en dan speelt winamp ze af alsof ik ze 1 voor 1 op 'enter' duw dus geen lijst met nr's maar begint ze allemaal af te spelen na elkaar.) Heb ik een nieuwe harde schijf gekocht zodat ik mijn oude harde schijf een keer kan formatteren.
Tegelijk heb ik ook uit een oude computer een dvd-rw speler er in gezet.

Nu heb ik de harde schijf aan de praat gekregen maar doen mijn dvd spelers het niet, ze gaan wel open en dicht maar windows verkenner ziet ze niet. Heb vanalles geprobeerd zoals verwijderen van de lowerfilters maar weet het niet meer (overigens de upperfilters stonden er niet bij).

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten Stephan

Laatst bewerkt:
Hoi ik ben nieuw hier en weet vrij weinig van computers maar zal het even duidelijk proberen te omschrijven.

Nadat mijn computer kuren begon te krijgen (opstart ineens heel erg traag, meerdere mp3's selecteren 'enter' en dan speelt winamp ze af alsof ik ze 1 voor 1 op 'enter' duw dus geen lijst met nr's maar begint ze allemaal af te spelen na elkaar.) Heb ik een nieuwe harde schijf gekocht zodat ik mijn oude harde schijf een keer kan formatteren.
Tegelijk heb ik ook uit een oude computer een dvd-rw speler er in gezet.

Nu heb ik de harde schijf aan de praat gekregen maar doen mijn dvd spelers het niet, ze gaan wel open en dicht maar windows verkenner ziet ze niet. Heb vanalles geprobeerd zoals verwijderen van de lowerfilters maar weet het niet meer (overigens de upperfilters stonden er niet bij).

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten Stephan

Als je de Jumper (achter op je speler) nou eens van de 1e speler naar de meest rechter 2 pinnetjes overzet

Stroom van je computer af -> kast open -> spelers eruit -> jumpers eraf halen -> verplaatsen

Dan de 2e op de middelste plek, en de rest op de meest linkerplek.

Een jumper is een stukje plastic dat zorgt dat de 2 pinnetjes contact met elkaar maken, waardoor de computer bij de meest rechter pinnetjes de melding krijgt " Oh, dit is de baas " Enzovoort. De middelste 2 pinnetjes zijn voor Slave, de meest linker pinnetjes is voor " Cabel Select "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan