na insteken andere videokaart start pc niet verder als logo van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

taximanhb2

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2012
:confused:Hallo, Hans is de naam.

Ik heb een veel voorkomend probleem als ik het zoal lees.
Ik heb tot in de treure gegoogeld,ook hier gekeken maar tot dusverre geen oplossing gevonden.

Ik heb een Hewlett-Packard G5220nl.
Videokaart NVIDIA Geforce 315.

Na een kwartier gaat het scherm op zwart.
De videokaart ratelt soms.

Videokaart schijnt dus niet goed meer te werken.

Ik stop er een andere videokaart in NVIDIA Geforce 8500 GT.

Hij start op windows starten, daarna gaat hij verder met de vraag windows op starten met systeemherstel(aanbevolen).
Dan komt het scherm:opstart herstel. Wilt u de computer met behulp van Systeemherstel herstellen?
Dan begint herstellen uitvoeren.Start de computer opnieuw op.
Na het opnieuw opstarten van de computer begint hij weer te vragen opstarten met systeemherstel.

Ik heb voordat ik de NVIDIA Geforce 315 kaart er uit haalde,eerst in apparaatbeheer de kaart installatie ongedaan gemaakt,daar kwam de melding uw drivers zijn verwijderd.Daarna de NVIDIA Geforce 8500 GT er in gestopt.

Wie weet het?

Windoes 7 ultimate.

Jensvde, Windows 7 Ultimate en nu?
:shocked:

Laatst bewerkt door een moderator:
dus het probleem deed zich voor na je de andere driver hebt verwijderd?

Ja Jensvde,ook de andere kaart Geforce 315 is verwijderd.

Iemand anders een antwoord voor deze vraag,probleem?

Dit bedoel je.......Satshow? Ja nieuw hier dan krijg je dit ha ha bedankt voor de les.

Laatst bewerkt:
@taximanhb2,

Ik heb zojuist een paar berichten samengevoegd, een paar topics is dat ook gedaan door een collegamod. Indien je info aan je laatste bericht wilt toevoegen kun je hiervoor de knop bericht aanpassen gebruiken. Daarnaast is niet iedereen de hele dag online dus mocht je niet meteen antwoord krijgen kun je na 24 uur de vraag nogmaals onder de aandacht brengen.

Helaas is het probleem niet verholpen en verdere reactie blijft uit zie ik.Toch een probleem geval.:p

heb je ook iedere keer voordat je de kaart hebt verwisselt de drivers verwijderd?

zodra de pc netjes is afgesloten zou hij niet meer in veilige modus moeten booten
als je die optie weer krijgt kun je dat scherm dan eens negeren door de windows normaal te laten booten? (start windows normally)
safemode-windows-vista-2.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo firestOrm,ja elke keer de drivers verwijderd maar het probleem bleef.Ik heb het zwarte kapje op de pc weggehaald en de onboard aansluiting gebruikt. De pc is inmiddels weg en we gaan dit sluiten bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan