na istalleren adsl en draadloze router slechte isdn verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter geke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

geke

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2005
hallo allemaal,

na dagenlang prutsen heb ik nu eindelijk draadloos internet, onbeveiligd, want als ik hem beveilig doet hij helemaal niets meer
sinds het installeren doet mijn telefoon het niet meer. wij hebben isdn en een speedtouch modem.

wat kan dit zijn, als ik bel gaat de telefoon niet over en hij kraakt na enkele minuten valt de verbinding helemaal weg.
wie weet hoe dit komt??

Welkom bij Helpmij

Heb je ales goed gedaan met de Twister??

reactie op bandit

hallo,

bedoel je daarmee de splitter, dat moet goed zijn want adsl hadden we al heel lang, alleen de router is er tussen gekomen, verder is er niets veranderd...

Weet je zeker dat je geen " illegale " aftakking hebt zitten voor de splitter ?

Over welke Speedtouch praten we 570/580 ?

Re: reactie op bandit

Geplaatst door geke
hallo,

bedoel je daarmee de splitter, dat moet goed zijn want adsl hadden we al heel lang, alleen de router is er tussen gekomen, verder is er niets veranderd...

Niet toevalig gewisseld in de splitter?

splitter is goed, dus dat kan het probleem niet zijn, heb de router al verder van het isdn kastje gezet
de speedtouch is trouwens een 510 i (multi pc modem)
ik kan niet eens bellen en mensen kunnen mij niet bellen, heb de stekker er al uitgehaald en alle kabeltjes en alles opnieuw aangesloten maar nog steeds hetzelfde probleem wie helpt?

Geplaatst door geke
splitter is goed, dus dat kan het probleem niet zijn, heb de router al verder van het isdn kastje gezet
de speedtouch is trouwens een 510 i (multi pc modem)
ik kan niet eens bellen en mensen kunnen mij niet bellen, heb de stekker er al uitgehaald en alle kabeltjes en alles opnieuw aangesloten maar nog steeds hetzelfde probleem wie helpt?

Dan heb je toch iets niet goed aangesloten.Kun je wel bellen als je de modem er tussenuit haalt ?

probleem opgelost

hallo allemaal

bedankt voor jullie hulp, maar uiteindelijk heb ik toch de kpn gebeld en de fout lag bij hun.
storing in de isdn kabel

duzzz.

groetjes

Re: probleem opgelost

Geplaatst door geke
hallo allemaal

bedankt voor jullie hulp, maar uiteindelijk heb ik toch de kpn gebeld en de fout lag bij hun.
storing in de isdn kabel

duzzz.

groetjes

Nou ja!!
dat kan ook:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan