na laden bios maar voor laden windows 2 letters EE

Status
Niet open voor verdere reacties.

axelx19

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2009
ook vage verklaring maar nadat de bios is geladen maar voor er ook maar iets van windows verschijnt krijg ik 2 letters op het scherm staan EE die blijven daar dus staan tot ik op enter duw.

ik kan dus niet meer mn pc aanzetten naar de wc gaan en met windows geladen terugkomen

ook vage verklaring ...
ik kan dus niet meer mn pc aanzetten naar de wc gaan en met windows geladen terugkomen
0, vroeger kon je dat dus wel.
Sinds wanneer is dit begonnen? Wat heb je onlangs geïnstalleerd of aan je pc veranderd?

ja ik heb onlang windows opnieuw geinstaleerd dat was ik er vergeten bij te zeggen
maar dat lijkt me raar want het probleem verschijnt voor het windows logo verschijnt

Raar ja. Ik heb het zelfde gehad (en soms nog!) na het bouwen van een nieuw pc'tje en daar heb ik Windows op gezet. OEM versie die ik vaker gebruik.
Alleen bij deze pc links boven 2 cijfers en rechts onder 2 letters (vaak EE).
Nu bleek dat als ik er een usb stick of externe HD op had zitten, de pc wel doorstartte maar als ik ze uit de poort trok na het aanzetten dan bleef ie hangen...
Na starten zonder iets in de poorten gaat het eigenlijk wel goed. Ik heb er inmiddels een dual boot met linux van gemaakt en sindsdien start hij probleemloos naar de bootmanager.

Het lijkt een beetje op jouw probleem. Heb je soms een AMD mobo/uProc?
Zou kunnen dat het daardoor komt?
Heb je iets op een usb poort aangesloten als je hem aanzet?
Wat heb je allemaal geprobeerd?

Laatst bewerkt:
mijn pc specs staan beneden
ik heb er ook nog een ssd bij gezet
verder niks nieuws dat er anders niet in zit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan