Na mail te hebben geopend op Outlook mobiel, blanco mail op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeromG89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2015
Hallo allemaal,

ik zit met een best groot probleem.

Voor mijn werk zit ik veel in de auto en heb mijn exchange mail daarom ook op mijn telefoon geïnstalleerd. Dit werkt perfect via de officiële Outlook app op IOS (apple). Op mijn laptop zit Office Outlook 2013. Doordat het een exchange is staan alle mails netjes op de server van het werk.
Nu heb ik het probleem dat als ik mails heb geopend op mijn telefoon ze als blanco mail in Outlook op de laptop staan. Het onderwerp etc. staat er in maar de tekst in de mail zelf niet.
Dit is heel vervelend aangezien ik op de laptop vaak reageer en mails dus moet lezen vanaf de telefoon (daar blijven ze namelijk altijd leesbaar ook al heb ik ze geopend op de laptop). Daarbij kan ik daardoor de mails ook niet opslaan op ons CRM systeem. Veel mails worden hierdoor dus niet goed gearchiveerd, of ik moet ze via mijn telefoon doorsturen.

Hopelijk heeft iemand het zelfde probleem of kent het probleem. Ik wordt er helemaal gek van en het ICT bedrijf die voor ons bedrijf werkt heeft ook geen idee!

Alvast bedankt!

De link van manamana zou ik negeren, goedbedoeld maar heeft niets met je probleem te maken.
Ik vermoed dat het probleem met je antivirus programma te maken heeft.

Laat dat zogenaamde ITC bedrijf eens googlen op

blank email Outlook

En adviseer je baas om een professioneel ITC bedrijf in te huren.

Tardis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan