Na merge van 2 partities data misschien verloren

Status
Niet open voor verdere reacties.

redmatrix

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
5
Goedendag.

Ik had een vraag over een storing die na een samenvoeging van 2 partities is ontstaan.
Ik heb van 3 partities met partition magic8 2 partities gemaakt door middel van een merge.
Nu is dit gelukt en staat de data van schijf 3 op schijf 2.
Helaas waren dit meerderen documenten en is het nu 1 file geworden met de naam PAGEFILE.SYS
Geen herstel punt gemaakt maar het had niets uitgemaakt omdat er geen 200Mb over is.
Het systeem draait op windowsXP.
Met de 2 diskettes die partition magic heef gemaakt kan ik ook al niets. het programma power quest start dan op maar niets wijst er op dat ik alles weer terug kan zetten.
Hoe krijg ik de data die nu pagefile.sys heet weer terug als documenten.

help me please.

groetjes Arjan
 
PAGEFILE.sys is het virtuele geheugen van Windows.:confused: Dit is een afgeschermd gedeelte van de schijf die windows als extra geheugen gebruikt.
 
crash zei:
PAGEFILE.sys is het virtuele geheugen van Windows.:confused: Dit is een afgeschermd gedeelte van de schijf die windows als extra geheugen gebruikt.

Ok, maar waar is dan de informatie gebleven van de derde schijf en waar is dat bestand vandaan gekomen?
 
pagefile.sys is een systeembestand, heb je altijd op je PC.
Waarom hij opeens zijn 'hidden'eigenschap kwijt is weet ik niet.

Is het toevallig zo dat je nog een verborgen partitie hebt? Kijk eens binnen PM of je misschien een partitie hebt met documenten, waar geen driveletter aan toe is gewezen.

PM is opzich een fijn en veilig programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan