Na nieuwe installatie van Windows XP werkt muis en toetsenbord niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mloenkaugm

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Sinds kort heb ik geprobeerd om een compleet nieuwe installatie van Windows XP op mijn computer te zetten. Ik kan wel een toets indrukken om zo op te starten via cd waardoor Windows XP installeert, maar wanneer hij geinstalleerd is kan ik niets meer. Ik krijg namelijk een pop-up schermpje waarop ik op OK moet drukken, maar om een of andere reden werken mijn muis en toetsenbord niet meer wanneer Windows XP opgestart is.

Wat moet ik nu doen? Ik kan echt niks aan drivers e.d. installeren als mijn toetsenbord en muis niet werken.

Ja, ik heb verschillende toetsenborden en muizen geprobeerd (normaal zit er een Logitech G19 aan toetsenbord en een Trust GM4600 aan muis in), maar die werkten ook niet. Ik denk dat Windows XP met iets conflicteerd?:confused:

Waren dit usb apparaten? Zo ja, probeer eens een muis en toetsenbord met de oude stekkers. Toetsenbord is de groene, muis is me even ontschoten.

ongeveer hetzelfde probleem hier, ik heb hem naar mijn oom gestuurd om hem te laten maken, als ik weet wat er fout was zal ik het ook aan jouw vertellen.

Ik had ook ongeveer hetzelfde probleem, maar niet door installeren.

Ik heb het probleem opgelost door windows opnieuw te installeren.

Heb jij ook een logitech muis? Bij mij veroorzaakte die veel problemen.

Dus opnieuw installeeren en als het probleem weer opnieuw komt, toch maar een andere muis doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan