Na nieuwe installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo,

Na een verse installatie van Windows XP Media Center 2005:

Is dit gebeurd

Ik had een Data schijf (D: )
En ik had een systeemschijf (C: )

Nu is Data C: geworden en systeem D: Kan ik dit op de een of andere manier weer omdraaien?

Start/Rechtermuis op deze computer/ dan opent Computer beheer/ onder opslag kan je schijfbeheer inklinken/ rechtermuisknop op des betrefeden station/ stationsletter en paden wijzigen. zo doe ik het.

Laatst bewerkt:
Start/Rechtermuis op deze computer/ dan opent Computer beheer/ onder opslag kan je schijfbeheer inklinken/ rechtermuisknop op des betrefeden station/ stationsletter en paden wijzigen. zo doe ik het.

Heb het al

Laatst bewerkt:
Dan krijg ik "windows kan de stationsletter van het systeem- of het opstartvolume niet wijzigen"

Opslag staat er niet tussen hoor bij systeembeheer. rechtermuisknop op deze computer
bijlagehelpmih.PNG

Dan krijg ik "windows kan de stationsletter van het systeem- of het opstartvolume niet wijzigen" ....

waarschijnlijk kan je niet je station letter veranderen als je daarop zit.
dit zie ik namelijk als ik mijn anderen station wil veranderen:
BijlageHelmih1.PNG

heb je meschien een anderen Windows versie er ook op zitten (dual-boot)
volgens mij kan je een schijf niet veranderen als je op de schijf zit.

om het te veranderen intern. moet je even wachten tot iemand anders reageert. dat weet ik niet. ik dacht namelijk dat dit gewoon zou lukken:o

heb je meschien een anderen Windows versie er ook op zitten (dual-boot)
volgens mij kan je een schijf niet veranderen als je op de schijf zit.

om het te veranderen intern. moet je even wachten tot iemand anders reageert. dat weet ik niet. ik dacht namelijk dat dit gewoon zou lukken:o

nee gewoon enkele boot. Windows XP media center 2005.

Hoi !

Natuurlijk kan dat niet !

Je hebt een fout bij de installatie gemaakt.

Je kunt dit alleen oplossen door een nieuwe install !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Natuurlijk kan dat niet !

Je hebt een fout bij de installatie gemaakt.

Je kunt dit alleen oplossen door een nieuwe install !

Greetz,

Harry.

Hoe kan ik dit bij de installatie instellen dan?

Ik heb gewoon mijn C: partitie verwijderd. Tiijdens de setup. Toen hem daar weer opgeinstalleerd nadat de setup de partitie had geformateerd.

Is er ook niet een manier dat ik

2004704029449835759_rs.jpg

Dat lokaal station D vooraan kan staan ipv C? want het staat nu op alfabetische volgorde. Dat kan ik wel bij beeld aanpassen. Maar dan wil ik ze wel als pictogrammen houden

Laatst bewerkt:
Harry of iemand anders.

Ik wil wel nog een reinstall doen maar wat moet ik dan doen dat het niet weer hetzelfde is?

Harry? zou je me aub een reply kunnen geven zodat ik na de nieuwe install niet weer met hetzelfde zit :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan