Na nieuwe moederbord hapert pc bij gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nindza84

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Hallo,
ik heb onlangs een nieuwe moederbord gekocht omdat de oude stuk was. Het is een AsusM2N68-CM en na dat ik deze eringestoken heb hapert de pc als er een paar zwaardere programas tegelijk staan, of bij het gamen alleen... Ik heb dat vroeger nooit gehad en weet niet wat er aan de hand is. Ik heb de windows XP opnieuw geinstaleerd, maar dat hielp niet. ik heb de nieuwste drivers gedownload behalve moederboard bios update, dat kon ik niet, misschien ligt het daar aan? Zou het misschien aan SP3 kunnen liggen of is het iets anders?
Ik weet zeker wel dat mijn Pc genoeg gegeugen heeft( 4Gb) dus dat is het niet,
De grafische kaart is ook wel goed, Gforce 8600GT 512mb DDR2
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn, alle reacties zijn welkom...

Alvast bedankt,
Filip

Laatst bewerkt:
Kunnen veel opties zijn.
Is de oude hardware wel 100% compatible met je nieuwe moederbord?
Bios instellingen die misschien verbeterd kunnen worden, of overige hardware instellingen.
Doet het zich gellijk voor of na een tijdje? (koelproblemen?)
Etc etc.

Is de oude hardware wel 100% compatible met je nieuwe moederbord?
-Omdat ik zelf geen tijd had om het te doen, heb ik het bij een pc winkel afgezet om het te laten maken.

Bios instellingen die misschien verbeterd kunnen worden, of overige hardware instellingen.
-Zoals?

Doet het zich gellijk voor of na een tijdje? (koelproblemen?)
- Nee, het maakt niet uit wanneer ik het doe, hij happert gewon, dus bv. ik zet een game aan, speel die gedurende 2 à 3 min normaal en dan begint 't. Het vertraagd en het happert gedurende 2, 3 min en dan is 't weer normaal en zo blijft 't doorgaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan