Na nieuwe videokaart valt pc uit (R9 290)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ramon1998

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2014
Berichten
5
Hallo

Ik heb sinds vandaag een nieuwe videokaart de XFX R9 290. Eerst had ik nog een oude HD5850 toen werkte alles prima. Als ik nu bijv 3D mark firestrike loop valt hij binnen 1 min uit. Dit doet hij ook in battlefield 4. Veder heb ik een FX-8320 ik had hem overclocked op 4 ghz. Ik heb de overclock verwijdert en heb probleem blijft. Hij is trouwens gewatercooled.Ik heb een HKC USP 5580 voeding. Alvast bedankt!
 
Wat zegt de windows logboeken?
Als ik zo je verhaal goed begrijp lijkt je voeding niet meer eat deze zou moeten zijn.
 
Hoe vind ik die logboeken? Heb win 7 pro
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb het idee dat je voeding het probleem is.
probeer het eens met een andere voeding want dit type komt mij niet echt betrouwbaar over.
 
Ik heb momenteel geen andere voeding..... en nog maar 4 tientjes :(

Ik heb zelf ook het idee dat het de voeding is hij maakt namelijk veel geluid. En mijn videokaart heeft wine en dat is niet normaal bij een R9 290
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maare, miss bij iemand een andere voeding lenen om die uit te kunnen sluiten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Ramon1998,

Welkom op helpmij.nl

Heb je twee laatste berichten even samengevoegd je kan beter even bericht aanpassen doen zolang er geen antwoord is geweest
 
Wat is een beetje budget vriendelijke voeding die ik in mijn systeem kam gebruiken (fx-8320 @4ghz R9 290)? Bedankt voor alles reacties!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is 520 w genoeg? Ik wil hem wel overclocken. En ik heb watercooling en 3 schijven...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan