hajacaeswe
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 apr 2002
Ik heb een dubbel boot systeem, wat ik voor het gemak windows xp1 en windows x 2 heb genoemd.
Windows XP1 wou niet opstarten en bleef maar herstarten.
Mijn windows schijf erin gedaan voor een repair. Nam hij niet. Doorgegaan met setup en er werd een windows installatie herkend. Er werd gevraagd of de C
artitie geformarteerd moest worden voor de nieuwe setup. Met ja bevestigt. Installatie goed verlopen. Alle updates, service pack 2 erop. Werkt perfect.
Maar, in windows XP1 wordt mijn brander en de schijven niet meer herkend. Ik heb 3 harde schijven en totaal meerdere partities.
In schijbeheer staat alles op OK, ondanks dat een van de 3 schijven erkend wordt en dan nog maar voor de helft.
80gb terwijl de schijf 160gb groot is.
Als ik in de andere boot Windows XP2 opstart is alles
aanwezig.
Daarin is dus niets veranderd.
Ik heb een schijf van 40gb, een van 120gb en een van
160gb.
Hoe krijg ik zonder data verlies mijn schijven terug, zodat windows ze herkend en koppeling naar windowsXP2
In schijbeheer van Windows XP1 wordt windows XP2 wel gezien.
Graag een goede reactie.
Windows XP1 wou niet opstarten en bleef maar herstarten.
Mijn windows schijf erin gedaan voor een repair. Nam hij niet. Doorgegaan met setup en er werd een windows installatie herkend. Er werd gevraagd of de C

Maar, in windows XP1 wordt mijn brander en de schijven niet meer herkend. Ik heb 3 harde schijven en totaal meerdere partities.
In schijbeheer staat alles op OK, ondanks dat een van de 3 schijven erkend wordt en dan nog maar voor de helft.
80gb terwijl de schijf 160gb groot is.
Als ik in de andere boot Windows XP2 opstart is alles
aanwezig.
Daarin is dus niets veranderd.
Ik heb een schijf van 40gb, een van 120gb en een van
160gb.
Hoe krijg ik zonder data verlies mijn schijven terug, zodat windows ze herkend en koppeling naar windowsXP2
In schijbeheer van Windows XP1 wordt windows XP2 wel gezien.
Graag een goede reactie.