Na openen map-Documenten gaat alles mis

Status
Niet open voor verdere reacties.

abroeren

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2003
Mijn Pc. heeft windows vista home premium.

Als ik de map -Documenten - open dan verschijnt deze map maar begint er gelijk bovenin een groene balk te lopen.
Daarna kan ik geen enkele sub-map meer openen, er verschijnt dan een blank scherm en de zoekbalk bovenin gaat weer lopen.Onderin staat dan -Windows verkenner.
Ga ik terug naar mijn bureaublad dan kan ik geen programmas meer openen. Ik moet dan de PC opnieuw opstarten. Dan werkt alles perfect, zolang ik maar niet de map -Documenten- open, want dan gaat alles weer mis

Mijn Pc. heeft windows vista home premium.

Als ik de map -Documenten - open dan verschijnt deze map maar begint er gelijk bovenin een groene balk te lopen.
Daarna kan ik geen enkele sub-map meer openen, er verschijnt dan een blank scherm en de zoekbalk bovenin gaat weer lopen.Onderin staat dan -Windows verkenner.
Ga ik terug naar mijn bureaublad dan kan ik geen programmas meer openen. Ik moet dan de PC opnieuw opstarten. Dan werkt alles perfect, zolang ik maar niet de map -Documenten- open, want dan gaat alles weer mis

Is je harde druk bezig als je deze map opent? (actief lampje op je pc/ratelend geluid uit je pc) Zo ja, laat hem gewoon eens uitlopen kijken wat er gebeurt. Zo niet, start>uitvoeren > 'chkdsk' en laat hem je harde schijf eens scannen/repareren.

Lost dit het niet op? Laat het even weten.

Is je harde druk bezig als je deze map opent? (actief lampje op je pc/ratelend geluid uit je pc) Zo ja, laat hem gewoon eens uitlopen kijken wat er gebeurt. Zo niet, start>uitvoeren > 'chkdsk' en laat hem je harde schijf eens scannen/repareren.

Lost dit het niet op? Laat het even weten.

ik denk ook dat dat is omdat je harde schijf hard bezig is met iets, ik vermoed namelijk indexeren.

Wanneer je eens tijd hebt kan je gewoon eens de map documenten openen en de computer zo laten aanstaan, wanneer het groen balkje volledig is zou de map volledig geindexeerd moeten zijn.

Je kan ook simpelweg het indexeren uitschakelen en dan nog eens proberen om de map documenten te openen :P

in het configuratiescherm (klassieke weergave)
dan staat daar tussen, opties voor indexeren :thumb:

probleem is nog steeds niet opgelost, ik open de map documenten niet, dan blijft alles goed.
misschien kan ik beter vista opnieuw installeren, maar dan ben ik wel al mijn programma's kwijt ..??

je hebt dus indexeren uitgeschakeld?

ik zou ook eens glary utilities draaien

en lukt het eigenlijk wel om in de map documenten te komen in de veilige modus?

en hoelang is je probleem er al?
heb je dan ook al eens geprobeert een systeemherstelpunt terug te zetten
---
als je gaat opnieuw installeren ben je inderdaad al de geinstalleerde programma's kwijt ja :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan