vinnyolsen
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 mei 2009
Hallo!
een weekje terug zat ik op mijn asus laptop en liep hij elke keer vast.
ik dacht dat het een virus was was of zo dus heb snel men bestanden op d schijf gezet en daarna wou men com niet meer opstarten.
nog wel in het f2 asus menu f8 menu en de recover cd pakte hij ook nog.
als ik geen van alle dee viel hij na al die getallen en opstart dingen uit kreeg het xp logo niet te zien.
wou ik in veilige modus opstarten viel hij uit.
nu ben ik bij een maat geweest en die heeft 1 werkgeheugen er uit gehaald omdat hij dacht dat ie daar op vast liep/uit viel.
daarna recover cd erin en alles werkte weer behalve mijn d schijf die zie ik in deze computer niet eens meer staan iemand een idee wat dit kan zijn?
ik heb de d schijf er niet uit gehaald dus geen losse draadjes verhaal.
en virus was het blijk baar dus ook niet.
wel liep dat ding enige tijd voor dit alles wel eens te miepen over viritueel geheugen die vol zou zijn.
alvast bedankt!
een weekje terug zat ik op mijn asus laptop en liep hij elke keer vast.
ik dacht dat het een virus was was of zo dus heb snel men bestanden op d schijf gezet en daarna wou men com niet meer opstarten.
nog wel in het f2 asus menu f8 menu en de recover cd pakte hij ook nog.
als ik geen van alle dee viel hij na al die getallen en opstart dingen uit kreeg het xp logo niet te zien.
wou ik in veilige modus opstarten viel hij uit.
nu ben ik bij een maat geweest en die heeft 1 werkgeheugen er uit gehaald omdat hij dacht dat ie daar op vast liep/uit viel.
daarna recover cd erin en alles werkte weer behalve mijn d schijf die zie ik in deze computer niet eens meer staan iemand een idee wat dit kan zijn?
ik heb de d schijf er niet uit gehaald dus geen losse draadjes verhaal.
en virus was het blijk baar dus ook niet.
wel liep dat ding enige tijd voor dit alles wel eens te miepen over viritueel geheugen die vol zou zijn.
alvast bedankt!
Laatst bewerkt: