na opstarten achtergrond weg (vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariokoopmans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2007
Berichten
1
Nadat ik getracht had een internetsecuritybedrijf uit mijn bestand te verwijderen omdat zij mij vroegen om tegen betaling van hun diensten gebruik te maken omdat ik meerdere virussen zou hebben,had ik de computer opnieuw opgestart. ik heb namelijk al een security en die zei dat de computer veilig was. de computer starte vervolgens normaal op de gadgets en het bureaublad verschenen maar de achtergrond bleef zwart. ik heb toen geprobeerd bij persoonlijkeinstellingen in het configuratiescherm de windows achtergrond terug te halen. hiervoor moest ik een achtergrond kiezen en vervolgens hierop dubbel klikken. vervolgens kreeg ik de index weer te zien van het configuratiescherm. ook kon ik ervoor kiezen om een achtergrond aan te klikken en dan op ok maar dan doet hij hetzelfde. ook als ik fotos uit mijn eigen mappen selecteer accepteerd ie het niet. Ik kan wel de kleur veranderen van zwart naar een andere effen kleur. vreemd is ook nadat ik nog een paar keer getracht had het probleem op te lossen had ik de computer weer opgestart en kreeg ik de melding dat de computer niet opgestart kon worden en moest ik de taalinstellingen weer opnieuw instellen. gelukkig bleef de rest van het bestand wel bewaard maar moest wel lang wachten op herstel. maar de achtergrond is nog steeds zwart. wie kan mij helpen a.u.b. mario
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan