Na opstarten geen netwerkverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ben ik weer. Je kunt ook nog eens even handmatig gaan. Het lijkt me toch sterk dat dit niet opgelost kan worden. Het probleem ligt kennelijk dieper. Slechte verbinding, afstand router, je kunt een signaal versterker overwegen, iets met de adapter reseten compleet enz enz. want zo is het ook niks.

Hier nog een probleemoplossertje. :evil:
http://www8.hp.com/nl/nl/support-to...-support/slow-dropped-network-connection.html

IP adres al vergeleken voor en na de manuele herstelling?
Wat zijn je settings in apparaatbeheer-->hardware-->netwerkadapters-->eigenschappen-->geavanceerd?
Graag setting per onderdeel van de dropdown box....

Hallo ben ik weer. Je kunt ook nog eens even handmatig gaan. Het lijkt me toch sterk dat dit niet opgelost kan worden. Het probleem ligt kennelijk dieper. Slechte verbinding, afstand router, je kunt een signaal versterker overwegen, iets met de adapter reseten compleet enz enz. want zo is het ook niks.

Hier nog een probleemoplossertje. :evil:
http://www8.hp.com/nl/nl/support-to...-support/slow-dropped-network-connection.html

Bedankt voor je suggesties. Vrijwel alles wat je leest over problemen met netwerken heeft te maken met het uberhaupt geen verbinding kunnen maken met een 'draadloos' netwerk. Maar het bijzondere aan dit probleem is dat er alleen maar even geen verbinding is na het opstarten van de pc; wel weer als je één keer klikt op verbinding maken.
Ik dacht er aan om bijvoorbeeld de adater nog een keer opnieuw te installeren... Lastig is dat ik pas donderdag weer bij die mensen kom... en ze hebben te weinig kennis om het telefonisch te regelen.

IP adres al vergeleken voor en na de manuele herstelling?
Wat zijn je settings in apparaatbeheer-->hardware-->netwerkadapters-->eigenschappen-->geavanceerd?
Graag setting per onderdeel van de dropdown box....

Bedankt voor je suggesties. We hebben (ook samen met een deskundige medewerker van KPN) zo'n beetje alles wat er in te stellen is, al geprobeerd, maar we komen er niet uit.. Zie ook mijn laatste reactie op manamama... Lastig is dat ik pas donderdag weer bij die mensen kom... en ze hebben te weinig kennis om het telefonisch te regelen.

Oke, bedankt voor alles en succes ermee. Ben benieuwd hoe het afloopt. Groet Manamana.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan