Na opstarten reageert xp niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

zansa

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2007
Berichten
80
Goedendag

de computer start normaal op, maar wanneer eenmaal 1 muisklik gegeven in xp doet ie helemaal niets meer. Jammer genoeg heb ik geen repair cd, dus weet iemand een andere oplossing?

Bedankt alvast,
 
Opstarten in de veilige modus en dan systeemherstel uitvoeren naar een datum van voor het euvel zich voordeed.
 
Ik denk zelf dat het een virus is. Als ik jou was, zal ik even je virusscanner een hele computerscan laten doen:thumb: (natuurlijk start je dan op in de veilige modus). Maar zoals de vorige ook al zei: Je kunt ook systeemherstel doen;).
 
Bedankt allemaal!

Opstarten in veilige modus ging goed, maar de virusscanner kon niet geinstalleerd worden. Daarom via Msconfig alle automatische start up acties uitgeschakeld, normaal opgestart en toen de virus scanner laten draaien.

Vreemd genoeg niets gevonden, maar door het uitzetten van de automatische start ups doet ie het wel weer. NU alleen nog zoeken in welk bestandje de fout zit

bedankt voor jullie reacties!
 
Hallo,
je kan ook als je dat weer krijgt gewoon een Dban programma laten draaien zodat die de hele pc leeg haalt (maar dan ben je wel echt alles kwijt) en dan windows xp of welke besturingsysteem je hebt erop zetten maar dan heeft hij die virus en alle foute bestanden verwijdert!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan