Na opstarten valt beelscherm uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Ik heb een Acer laptop (bijna 3 jaar oud). Na het opstarten en invullen van wachtwoord begint het beeldscherm na een aantal minuten te flikkeren en word zwart. Je ziet nog wel heel erg vaag beeld , maar kan er verder niets meer mee doen. Wie helpt of weet wat het is? Of is het gezien de kosten beter naar een andere laptop uit te kijken

Ik heb een Acer laptop (bijna 3 jaar oud). Na het opstarten en invullen van wachtwoord begint het beeldscherm na een aantal minuten te flikkeren en word zwart. Je ziet nog wel heel erg vaag beeld , maar kan er verder niets meer mee doen. Wie helpt of weet wat het is? Of is het gezien de kosten beter naar een andere laptop uit te kijken

Windows herstellen of opnieuw installeren wellicht?
Misschien zit er wel een virus op.
Zet de bios er anders even op (DEL indrukken bij opstarten, bij de piep), begint je beeldscherm dan ook na een paar minuten te flikkeren?

Je kan deze na laten kijken. Prijsopgaaf laten maken en bij te duur, ben je alleen onderzoekskosten kwijt. Heb je een adres?

Ja en dat is niet zo heel eenvoudig, zorg voor de juiste inverter! Te hoge voltages kan je scherm laten doorbranden etc..

acer aspire one zg5

paar dagen geleden een aspire one gekocht en heb het zwarte scherm probleem gehad.
dit opgelost door de bios te "flashen".
nu helaas het volgende probleem.... geen windows meer en aangezien deze laptop geen cd-rom drive heeft.....kan ik dit ook niet opnieuw installeren.
graag hoor ik van iemand of die dit probleem heeft opgelost en zo ja hoe ??

siliakus@gmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan