Na Overclocken Bleu Screen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
Hallo ik heb een amd athlon ii x2 250 Proccesor met Motherboard biostar n68s3 Als ik hem wil overclocke dan lukt het wel Rond de 3.65ghz Maakt die een Bleu screen En start mijn pc opnieuw waarom zou dat kunne? Ram, 2gb DDr2

als je cpu een verkeerde berekening maakt schakeld windows als beveiliging alles uit en krijg je een melding.
clock niet zover over en als je overclockt doe het in kleine stappen en stress de cpu dan iedere keer een uurtje of 2.

Begrijp je niet hoor!
Wil je de boel om zeep helpen!

haha, dit kan wel maar het is echt niet verstandig om dit te doen, wat wel kan is je voltage ietswat verhogen zodat je cpu de hogere clocksnelheden kan verwerken zonder fouten, let wel op dat hij stabiel blijft en de temperatuur niet te hoog wordt!

ik heb nu 3.49ghz met tempratuur van 55-57 ingame.

met een stock fan+1fan case

Laatst bewerkt door een moderator:
maar het gaat hoofdzakelijk om de stabiliteid, test deze met een stresstest als Prime95, let wel op dat je em dan meer dan 2 uur aan moet laten staan om zeker te weten of je cpu stabiel is.

mja, daar gaat ie al fout, pleur die stock fan er uit, en plaats een market cooler :) veel betere cooling, veel betere stabiliteit, en geen bleu screen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan