Na overklokken geen internetverbinding??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
hallo
als ik mijn cpu overklok boven de 2,2ghz ( E4300 ) dan heb ik ineens geen internet en er is geen andere manier om dit op te lossen dan lager te gaan zitten dan 2,2 , heeft iemand hier een oplossing voor?

Lock je de PCI-bussen met overklokken? PCI-bussen kunnen weinig hebben wat overklokken betreft.

oops. nee niet gedaan, moet ik die pci-e op 100mhz en die pci-e frequentie op 33.33 toch he

ik kan alleen die vinden van 100mhz, die wat op 33 moet kan ik niet vinden, overal gezocht, moet ik die soms unlocken ofzo??

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik hem op 100mhz zet dan start die niet op, weet iemand hoe dat dan kan, of moet ik die dan ook hoger zetten naar 110 ofzo

waar staat die? want ik kan die nergens vinden, ik snap er niet veel van, als ik die 100mhz lock is het alleen maar slechter

Dat is precies het punt: wanneer je niet weet hoe je moet overklokken, en dat blijkt uit je vele vragen en topics hier, dan kun je het volgens mij ook beter niet doen....

ik weet wel hoe ik moet overklokken, ik zit al sinds november google af te zoeken naar tutorials en alles, heb al heeel vaak in de bios gezeten. maarheb nog nooit iets gelezen over Async, wat is dat dan precies en waar kan ik dat vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan