Na PC crash outlook mails herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WhiteBoss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Hallo allemaal,

Onlangs heeft mijn vader een PC crash gehad waarbij hij al zijn bestanden verloren heeft. We hebben een paar weken terug nog wel een backup gemaakt, maar daar is Outlook vergeten.

Is er een mogelijkheid dat je de mails kan herstellen?

M.v.g.

Julius

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Als hij niet heeft ge backupt dan ben ik bang dat dit niet mogelijk is , zou in de toekomst dit wel doen of de mails in vervolg op een eventuele aanwezige d schijf standaard te plaatsen .

Er zijn zeker nog mogelijkheden! Recovery programma's!
Gebruik bijv. het programma Recuva of Testdisk (waar ik geregeld nog bestanden mee weet terug te vinden) en daar de Photo tool gebruiken tussen het uiteindelijke resultaat van bestanden zoeken naar pst bestanden wanneer Office Outlook of dbx en wab bestanden wanneer Outlook Express

Succes!

Inderdaad even door het hoofd geschoten dat zou kunnen.:thumb::thumb:

Heel erg bedankt voor jullie reacties, maar ik heb toevallig al een andere oplossing bedacht:

Zelf werk ik met Windows Live Mail. Hier merk ik dat als je je PC reset dat je toch je mails terugkrijgt, omdat hij hem simpelweg terug download.
Outlook doet dit zelf niet, dus nu heb ik al mijn mails van mijn vader op Windows Live Mail gedownload en zet ik die over met Microsoft Exchange

Geslaagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan