Na scannen alles weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillemijnVM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2014
Hoi,

Mijn laptop (Asus) is bij het opstarten gaan scannen ( en dan denk ik dat die de schijf heeft gescand) doet die wel vaker dus ik dacht geen probleem, maar dit keer duurde het wel heel erg lang en toen die eenmaal klaar was kon ik wel gewoon inloggen maar toen zag ik dat al mijn mappen een slotje hadden deze heb ik er wel af gekregen maar 1. internet explorder is compleet weg 2. ik kan mijn achtergrond niet veranderen 3. google chrome doet het niet meer ( ik denk omdat het internet dus weg is) 4. ik moet alle mappen apart toegang geven om hierop te komen..
Oja als ik nu opnieuw opstart komen er de volgende berichten te staan:
1. Het bestand settings.ini wordt een ander proces gebruikt. Sluit het andere programma en klik vervolgens op annuleren als u wilt sluiten.(Geen idee welk programma ze hier dus mee bedoelen)
2. Runtime Error! Program C:\Program... This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.

Ik wist ook niet precies waar ik dit probleem kon neerzetten op deze site sorry hiervoor..

Ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is met mijn laptop!
Alvast bedankt!

Groetjes Willemijn

Als je nou bij punt 2 in plaats van C:\Program... eens de hele regel plaatst die wordt getoond kunnen we er vast al iets meer mee.

Dat is dan vreemd inderdaad, en jammer. Want dat zou waarschijnlijk wel meer inzicht geven over het betreffende programma.

Download Malwarebytes en laat deze een uitgebreide scan doen:
https://www.malwarebytes.org/

Laatst bewerkt:
Willemijn voor die error met settings.ini probeer eens een ander administrator account te maken op je computer.
En test daar eens ie en alles uit. Het kan zijn dat er iets mis is met het account, heb het ook al eens gehad, en je internet crashed daardoor ook. Maar helpt niet altijd.

Op edmoor zijn reactie,
Doe malwarebytes maar start eerst je systeem in veilige modus op en dan scannen met malwarebytes.

Laatst bewerkt:
Mijn laptop (Asus) is bij het opstarten gaan scannen ( en dan denk ik dat die de schijf heeft gescand) doet die wel vaker dus ik dacht geen probleem
Kun je me eens uitlegen wat je ziet bij die scan? het kan zijn dat je hdd mogelijk aan het kapot aan gaan is.

Hallo WillemijnVM kunnen we nu even ietsjes beetje terug naar begin ?

Jij zei bij begin zo : Internet explorder is compleet weg / ik kan mijn achtergrond niet veranderen, is het nog steeds die situatie zo ?? :(

En als maar wel nog steeds zo is, neem ik aan dat je wel toetsenbord gebruiken kan en als je op toetsenbord links intypt ( is jou zoiets bekend ? ) Ctrl +Alt en op rechte toetsenbord-kant op Del
dan ineens beeld verandert >(<kijk screenshot onder ! ) en je krijgt keuzes waar je op Taakbeheer klikt ( hoop ik dat je dat kan :( ? ) en als je Taakbeheer venster krijgt daar in processen kan je oo ev.k zien wat belemmert jouw verdere opstart en die ev. ook uitschakelen of alle ongewenste processen uitschakelen zodat je verder kan enz..
Verder als je op Explorer wil, of op jouw Chrome die kan je op boven ( in Taakbeheer ! ) op bestand klikken en op Nieuwe taak ( Uitvoeren ) dan in volgende typ je in gewoon Explorer en op Enter vervolgens mocht je Chrome willen doe dezelfde met Chrome dus dat ook ( je kan ze niet tegelijk allebei ! :D ) ..

ALS jou lukt op Explorer of op Chrome te komen je zal ook verdere gewenste acties kunnen ondernemen enz ... zo ook via Nieuwe taak ( Uitvoeren ) bij Taakbeheer en via Bladeren je kan ook gewenste jouw eigen beveiligingen en antivirusen of wat dan ook openen gebruiken en mee scannen of wat dan ook verder mee handelen enz..

Ctrl+Alt+Del ! ! !.jpg

Mocht je nergens met al die tips hier kunnen uitkomen, uiteindelijk dat is laptop toch ? waarschijnlijk heb je dan ook geïntegreerde Systeem recovery en die kan je ook via veilige modus bereiken ..:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan