marielle231
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 okt 2007
Nadat ik net de ventilatoren heb schoongemaakt van mijn pc ( inclusief die van mijn videokaart Readon HD2400 pro)
heb ik geen beeld meer.
Kan me niet voorstellen dat mijn videokaart kapot is hierdoor dus het moet een ander probleem zijn..
Ik heb een M957G moederbord en wilde een cmos clear doen, dus batterij eruit paar keer op powerknop en batterij er weer in ( dat vertelde een vriend van mij)
Niks, nu he ik het boekje erbij gepakt en las daar over de jumper.
1 2 is normal 2 3 is cmos clear, alleen die van mij staat altijd op 2 3..
heb heb terug gezet op 1 2 maar dan doet die helemaal niks.
Ik zit hier ontzettend te balen want nu ik zo nadenk is dit me de vorige keer ook gebeurd toen we de videokaart eruit hadden gehaalt, kan me niet voorstellen dat dat zo hoort...
maar met de methode van die vriend is het toen weer goed gekomen ( heeft hij toen gedaan)
Heb nu de batterij eruit gelaten..
en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want ik snap er helemaal niks meer van
Gr Marielle
heb ik geen beeld meer.
Kan me niet voorstellen dat mijn videokaart kapot is hierdoor dus het moet een ander probleem zijn..
Ik heb een M957G moederbord en wilde een cmos clear doen, dus batterij eruit paar keer op powerknop en batterij er weer in ( dat vertelde een vriend van mij)
Niks, nu he ik het boekje erbij gepakt en las daar over de jumper.
1 2 is normal 2 3 is cmos clear, alleen die van mij staat altijd op 2 3..
heb heb terug gezet op 1 2 maar dan doet die helemaal niks.
Ik zit hier ontzettend te balen want nu ik zo nadenk is dit me de vorige keer ook gebeurd toen we de videokaart eruit hadden gehaalt, kan me niet voorstellen dat dat zo hoort...
maar met de methode van die vriend is het toen weer goed gekomen ( heeft hij toen gedaan)
Heb nu de batterij eruit gelaten..
en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want ik snap er helemaal niks meer van

Gr Marielle