Na selecteren spel blijft scherm wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

PinkNintendo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2009
Berichten
1
Hallo,

Ik heb een r4 kaartje gekocht voor mijn Nintendo DS lite en de software geinstalleerd.
Ik kom gewoon in het menu waar ik dan Games selecteer en dan een lijstje zie met de spellen die ik erop heb gezet.
Vervolgens zo'n spel geselecteerd en een SAV bestand automatisch aangemaakt.
Dan wordt het balkje geladen en springt hij op een wit scherm, wat normaal ook is bij het opstarten van een origineel spel.
Echter hij blijft nu op dat witte scherm staan en laad niet verder.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
OK,
1. je moet NOOIT een R4 kopen,, dat is de bekendste maar dan ook tevens het slechtste kaartje in de reeks...
koop liever een Cyclo ds evolution... dat kost wat meer geld maar dan heb je ook iets.

alleen daar kan ik je natuurlijk nu niet meer mee verder helpen;)

dus:
2. mijn broertje had dat ook met zijn DS TT...
misschien is de software verkeerd geinstalleerd, probeer dat eens...

3. wat bij hem zo was: er zijn bij sommige kaartjes wat spelletjes die niet ondersteund worden, je zou het kunnen uitzoeken door alles van het kaartje af te halen en er 1 op te zetten (hopen dat dat dan niet net de boosdoener is maarja,,) en kijken of ie het dan doet, doetie het niet,, doe het dan met nog 5 spelletjes en als het dan niet is verholpen zal het daar niet aan liggen...

4. wat ook nog kan zijn is dat er te veel spellen op staan..
ik ga er alleen van uit (hoeft natuurlijk niet zo te zijn) dat hij net nieuw is?
dus,, kijk even naar je geheugenkaartje en bekijk dan hoeveel ruimte er nog is,, ik raad aan de helft open te laten voor de savs ;)

5. heb je een DS I?
kijk, ik heb een lite en het is dus zo dat nintendo dat soort kaartjes met de I heeft geblokt,
wat ik weet is dat cyclo bezig was met nieuwe software die daar weer overheen ging maar dan weet ik niet of R4 dat ook doet. Als ze dat wel hebben zou ik zoals in stap 2 de software vernieuwen;)


zoals je ziet 5 opties...
ik hoop dat je zonder ALLES uit te proberen weet welke van toepassing is en DAT er 1 van toepassing is...

verder veel plezier;)

edit: ik zie dat je een lite hebt en dat vermeld hebt, regel 5 geld dus niet meer ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan