Na Service Pack 2 > melding windows opnieuw activeren?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

biebeltje4you

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Ik heb een tijd geleden service pack 2 geinstalleerd. Nu krijg ik de melding dat ik windows opnieuw moet activeren. Als ik dat wil gaan doen, moet ik een code invoeren. Nu heb ik contact gehad met een systeembeheerder en hij zegt dat dan service pack 2 er af gehaald moet worden. Maar dat betekent dat ik dan ook mijn bestanden van de harde schijf kwijtraak. (Die computer is een computer op mn werk, en heb daar belangrijke bestanden op staan voor mijn school).

Is er nog een mogelijkheid om mn computer in te komen zodat ik nog even snel dat documentje kan printen of op kan slaan op een floppy?

Ik kan wel kiezen tussen niet activeren of wel, maar klik ik op niet dan word ik gelijk afgemeld en kan windows dus niet in!

Help mij alsjeblieft zo spoedig mogelijk.

Als hij zegt dat je windows opnieuw moet activeren heb je er een bapaalde tijd voor(meestal 30 dagen).
In die tijd kan je makkelijk je bestanden nog van je PC afhalen en SP2 er afhalen..
Als die 30 dagen voorbij zijn en je kunt niet meer in je windows komen kan je nog proberen in de veiligemodus van windows op te starten..
-Bij het opstarten op F8 drukken en dan uit het menuutje "veilige modus" selecteren en op enter drukken

Of de schijf in een andere computer als 2e schijf hangen en dan alle bestanden ervan af halen die je nog wilt bewaren

Killermenace bedankt!!

Ik ben in de veilige modus gekomen en heb mijn bestanden kunnen redden van de ondergang!

Super!!!

Helaas was inderdaad die tijd al voorbij (het waren maar 7 dagen) maar ik dacht het nog wel even te kunnen uitstellen, moet ik niet meer doen!!!

Ben echt blij!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan