Best helpmij'ers.
Ik bevind al een lange tijd het probleem dat als mijn computer (automatisch) in de slaap of sluimer-stand gaat, het afspelen, na het hervatten van windows, van video's niet meer goed gaat.
Het probleem dat zich dan voordoet is als volgt:
Ik start een filmpje, en hij doet het een paar sec, maar dan hangt het geluid opeens, en het beeld staat stil. Ook op YT en andere sites is dit het geval, maar dus ook met films op de computer.
Niet alleen video's. maar ook liedjes willen niet meer correct afgespeeld worden. na enige secondes 'hangt' het geluid.
Na een restart doet alles het weer normaal...
Specificaties:
Geforce 8800 GT
Windows Vista
Quad core (weet niet meer welke)
en dat was het wel zo'n beetje. Ik heb een moederbord van MSI.
Kan iemand mij helpen?
Gr, Day1
Ik bevind al een lange tijd het probleem dat als mijn computer (automatisch) in de slaap of sluimer-stand gaat, het afspelen, na het hervatten van windows, van video's niet meer goed gaat.
Het probleem dat zich dan voordoet is als volgt:
Ik start een filmpje, en hij doet het een paar sec, maar dan hangt het geluid opeens, en het beeld staat stil. Ook op YT en andere sites is dit het geval, maar dus ook met films op de computer.
Niet alleen video's. maar ook liedjes willen niet meer correct afgespeeld worden. na enige secondes 'hangt' het geluid.
Na een restart doet alles het weer normaal...
Specificaties:
Geforce 8800 GT
Windows Vista
Quad core (weet niet meer welke)
en dat was het wel zo'n beetje. Ik heb een moederbord van MSI.
Kan iemand mij helpen?
Gr, Day1