Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Maar dank voor dat ik nu iets weet, waarvan ik het bestaan niet wist.Maakt u gebruik van Snel starten? Dat is zodat de geopende programma's weer zijn zoals ze waren toen u afsloot? Dat is een extra taak en daarom extra kans op een fout bij het opstarten.
U vindt deze instelling bij Instellingen > Systeem > Energiebeheer en slaapstand > Extra energie-instellingen > Het gedrag van de Aan/Uit knop bepalen >
Ik had dit al 2 of 3 jaar geleden. Maar misschien speelt het probleem nu opeensvaker na een bepaalde update?Speelt sinds een aantal maanden bij Windows. Is iets met de userprofile service die niet goed start na een update. Reboot helpt meestel (een hele enkele keer 2x herstarten). Zie het bij meerdere klanten en gebruikers.
Die had ik toen niet, en ik kreeg ook netjes een melding van Windows dat er een tijdelijk profiel aangemaakt werd.Het bestandje op je bureaublad is desktop.ini. Normaal zie je die niet, maar blijkaar staan verborgen en systeembestande zichtbaar. Kun je ook gewoon verwijderen.
Bedankt voor deze mij geruststellende informatie!Speelt sinds een aantal maanden bij Windows. Is iets met de userprofile service die niet goed start na een update. Reboot helpt meestel (een hele enkele keer 2x herstarten). Zie het bij meerdere klanten en gebruikers.
Enige wat opvalt is dat het wel steeds dezelfde gebruikers zijn. Maar nog niet kunnen ontdekken wat de overeenkomst tussen deze gebruikers is.
Het bestandje op je bureaublad is desktop.ini. Normaal zie je die niet, maar blijkaar staan verborgen en systeembestande zichtbaar. Kun je ook gewoon verwijderen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.