Na stroomuitval doet pc raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Megalo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Ik heb een probleem met mijn pc. Telkens als de stroom uitvalt of kort word afgesloten, start mijn PC erg langzaam op. Dit duurt dan vervolgens een paar weken en dan start hij weer op zn normale snelheid op. Dit is nu al een paar keer gebeurt en vraag me af wat dit kan zijn, omdat ik er nu wel erg flauw van word als dit weer eens voorkomt. Heeft iemand een idee?

Maak eerst even duidelijk wat je hiermee bedoelt

Vandaag viel kort de stroom weg in onze straat, en het is ook wel eens voorgekomen als mn pa bij de meterkast moet om de elektriciteit af te sluiten bij een verbouwing in het huis.

Plotselinge stroomuitval wanneer de pc aanstaat kan leiden tot beschadiging van je windows installatie

Plotselinge stroomuitval wanneer de pc aanstaat kan leiden tot beschadiging van je windows installatie

De laatste keer dat het gebeurde, (bij afsluiten van electriciteit in meterkast) had ik de PC afgesloten EN de knop achter de voeding uitgezet. Dat hielp toen niks want ik stuitte weer op hetzelfde probleem. Dus het gebeurt ook als de pc uitstaat en de stroom valt plotseling weg.

mischien is die batterij op je moederboard slecht staan de tijd instellingen na zo een uitval wel goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan