Na systeem herstel zegt windows Media player "Geluidskaart niet geïnstalleerd"

Status
Niet open voor verdere reacties.
download een xp codec pack. zo heb ik dat gedaan. zoeken op xp codec pack via google. en dan zal hij alle bestandstypen installeren, als het goed is zal hij mp3 etc allemaal weer herkennen.
bij apparaatbeheer kan je zien wat voor geluidskaart je hebt, staat het er niet zal je wel een geintegreerde geluidskaart hebben.
apparaat beheer> rechtermuisknop deze computer> hardware>apparaatbeheer.

Hp Pavilon ... maar het nr niet

t850.be geloof ik

Laatst bewerkt door een moderator:
probleem is hij weet zijn geluidskaart naam niet. kan hij wel de realtec 97 downloaden maar misschien zit die er wel niet in. kans is wel groot dat het hem wel is. HP leverd realtec 97 er vast bij maar kan geen kwaad even te controleren wat voor een geluidskaart hij heeft.

Ik heb ingevuld Hp Pavilion en dan t830.
Na het downloaden van de audio driver moest ik herinstalleren maar nog steeds geen resultaat.
Bij spraak, geluid en audioapparaten kan ik niets aanklikken zoals Volume van boxen of afspelen van geluid, ...
:(

das mooi.

maat je tikte 830 in??

warschijnlijk dus ook eerst de chipset drivers erop moeten zetten.
maar toppie dat het werkt

gr

Welkom op Helpmij.:)

Graag de link "Breng dit bericht onder de aandacht van een moderator" gebruiken waarvoor deze is en niet om je vragen te stellen.

Als je op de link klikt staat in het volgende venster duidelijk omschreven waarvoor de link is:
Note: Via deze weg kan u een moderator berichten over een foutief geplaatst topic. Gebruik dit ook om SPAM, reclame berichten en probleem berichten (schelden, taalgebruik, etc) te melden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan