Na tijdje geen verbinding meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Hallo,

Ik heb hier in dit deel van het forum gezocht maar zie mijn probleem er niet bij staan. Dus maar even een vraag dan;

Ik heb een fritz.box, daar mee heb ik een goede draadloze verbinding met een laptop.
Ik heb ook een 2e computer staan met een wlan kaartje er in. Daarmee heb ik ook verbinding....de eerste 5 to 10 minuten. Ik kan dan niet meer op internet, er staat dan wel dat ik een goede verbinding heb. Ik kan dan ook nog op een andere netwerk computer kijken. Dan is ineens alles weg. Draadloze netwerken zie ik dan nog wel, tot dat dat ook niet meer gaat. als ik opnieuw start is het weer hetzelfde. Met mijn vorige wlan router/modem had ik hetzelfde. Als ik een UBS stick gebruik om verbinding te maken, ook dezelfde problemen.
Ik heb de computer ook al verschillende keren op niet geïnstalleerd. Met Vista en XP.

Weet iemand iets?

Welk programma gebruik je om de draadlose internet verbindingen te zoeken? Gewoon de standaart van Windows?

Heb je de driver van de USB stick wel goed geinstalleerd?

Nota: Ik heb dit ook gehad. Alleen dan met de Livedoos van Online. BIj mij was de oplossing " Mac filter uitschakelen ". Weet alleen niet of dit in jou router ook kan. Waarschijnlijk wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan