Na twee dagen ploeteren geef ik toe dat ik het NIET kan

Status
Niet open voor verdere reacties.

janspitsbaard

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
LS,

Ik ben nu twee dagen aan het aanklooien.
Ik heb een open source HRM programma, maar krijg hem niet werkend.
Ook na twee dagen lezen, zoeken en proberen niet.

Wie zou dit programma wel werkend kunnen krijgen.

Wat er nu gebeurd zie je op www.mijnuitzendpartner.nl
Ik kom niet verder en moet toegeven dat ik evenveel verstand heb van PHP als dat een bos uien dit heeft.

Alvast bedankt.

Groet,
Jan :mad:

Laatst bewerkt:
Het zou kunnen dat je de bestanden moet CHMODden naar 777

tja dat is wel heel moeilijk om daar specifiek mee te helpen. misschien heeft de maker een forum of support.

Heb je het al werkend gekregen met een standaard "hello world" voorbeeld? aan de errors te zien is de server mogelijk niet geheel geconfigureerd. Er is echter voor mij weinig anders van te zeggen.

Tja, die heeft wel een support, maar dan moet ik gelijk een SLA afsluiten voor 1000,00 eurie per jaar.

Voor een veel kleiner bedrag moet dat toch ook kunnen lijkt mij.

ff lekker CHmodden is toch hetzelfde als: "En toen kwam er een tovenaar en die maakte alles in de wereld weer goed. En we leefde nog lang en gelukkig".

Nou ja, dat bedoel ik niet beledigend, maar dat had je me ook kunnen vertellen. Ik ben het spoor bijster. Het programma is orangeHRM en ik heb alles gedaan zoals aangegeven, maar helaas.

Bedankt voor jullie reacties, maar wat moet ik doen om jullie betere handvatten te geven een PHPidioot als ik te redden van de afgrond. :)

ik heb het even geinstalleerd op linux. folder uitgepakt in orangehrm

localhost/orangehrm/install.php

gedraaid, en het werkt. ik kijk nu naar mijn eigen orangehrm admin scherm

@ wampier.

Wellicht d at jij het tegen eenkleine vergoeding op mijn site werkzaam kan maken?
Stuur mij maar een berichtje als je hier iets voor voelt.

groet,

Jan

Daar zijn vast betere mensen voor ;). Het is misschien wel handig dat je even hier laat weten wat je setup is (linux?, apache, mysql, PHP)

Ik vermoed eigenlijk dat het de basis instellingen zijn die nog niet goed draaien. Ikzelf gebruik daar dus een VM voor met daarin linux mint. Als alles is ingesteld is het letterlijk niet meer dan install.php draaien. Als je voor die tijd vastloopt moet het haast wel aan je omgeving liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan