njegbers
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 sep 2006
Wanneer ik mijn computer uitschakel (gewoon via START-UITSCHAKELEN-UITSCHAKELEN) blijft-ie 1 minuut in ruste, en dan start-ie weer op. Dit gebeurt ook wanneer ik de shutdown uitvoer via een snelkoppeling met het commando zoals ik dat gevonden heb op dit forum, in http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=397284 .
Ik heb in de BIOS gezocht, maar geen setting gezien die dit veroorzaakt. Het enige wat in de buurt kwam, was een setting waarmee je aangeeft dat de computer uit moet als je op de uit-knop drukt (!).
De apparaten staan allemaal foutloos. Keyboard mag het apparaat uit standby halen, maar dat heeft er ook nix mee te maken.
Zoekend naar andere onregelmatigheden kwam ik enkel een event tegen van rond de tijd van uitzetten-opstarten.
De tekst van het event is:
Event #4192 :
ID : 1074
Type : Notice
Source : USER32
Omschrijving : Het proces winlogon.exe heeft het opnieuw opstarten van ASUS geïnitialiseerd. Reden: Er is geen titel voor deze reden gevonden
Andere reden: 0xff
Type afsluiting: afsluiten
Opmerking:
Host : ASUS
Gebruiker : NT AUTHORITY\SYSTEM
Heeft dit ermee te maken ? Zo ja, wat ? Zo nee, iemand een idee waar ik het zoeken moet ?
Ik heb in de BIOS gezocht, maar geen setting gezien die dit veroorzaakt. Het enige wat in de buurt kwam, was een setting waarmee je aangeeft dat de computer uit moet als je op de uit-knop drukt (!).
De apparaten staan allemaal foutloos. Keyboard mag het apparaat uit standby halen, maar dat heeft er ook nix mee te maken.
Zoekend naar andere onregelmatigheden kwam ik enkel een event tegen van rond de tijd van uitzetten-opstarten.
De tekst van het event is:
Event #4192 :
ID : 1074
Type : Notice
Source : USER32
Omschrijving : Het proces winlogon.exe heeft het opnieuw opstarten van ASUS geïnitialiseerd. Reden: Er is geen titel voor deze reden gevonden
Andere reden: 0xff
Type afsluiting: afsluiten
Opmerking:
Host : ASUS
Gebruiker : NT AUTHORITY\SYSTEM
Heeft dit ermee te maken ? Zo ja, wat ? Zo nee, iemand een idee waar ik het zoeken moet ?