MaartenMaarten
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 30 apr 2016
Sinds een paar dagen werkt mijn Asus laptop slecht. Bij het opstarten lijkt alles goed te gaan. Op het moment dat ik inlog, veranderen de kleuren. Het beeld is in negatief; wit is zwart en wat zwart is, is wit. Volgens mij is dit probleem ontstaan na een Windows-update. (Windows 10)
Gisteren kon ik het probleem verhelpen met behulp van systeemherstel. De computer werkte enkele uren goed. Na een nieuwe automatische update wat het probleem weer terug. Het euvel verhelpen met systeemherstel lijkt niet meer te kunnen. Er is geen herstelpunt meer.
Verder krijg ik de foutmelding: MSVcp110.dll ontbreekt.
Mijn computerkennis is gering. Wat ik ook probeer (update verwijderen, AVG verwijderen) het heeft geen succes.
Weet iemand een oplossing? Tips zijn welkom!
Gisteren kon ik het probleem verhelpen met behulp van systeemherstel. De computer werkte enkele uren goed. Na een nieuwe automatische update wat het probleem weer terug. Het euvel verhelpen met systeemherstel lijkt niet meer te kunnen. Er is geen herstelpunt meer.
Verder krijg ik de foutmelding: MSVcp110.dll ontbreekt.
Mijn computerkennis is gering. Wat ik ook probeer (update verwijderen, AVG verwijderen) het heeft geen succes.
Weet iemand een oplossing? Tips zijn welkom!