na update garmin nuvi staan er geen kaarten meer op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Krijg de melding: geen detailkaarten gevonden die routebepaling ondersteunen. De nuvi kan zonder deze kaarten niet worden gebruikt...
Weet niet meer precies wat ik nu heb gedaan, kan ik de update ongedaan maken of kan ik iets anders doen?
Nu doet hij niks meer...
Grote dank!
Sitas:o

En over welke Nuvi praten we hier.
en hoe heb je geupdate.

nuvi 255

Ik weet niet meer precies hoe, had iets gezocht op internet, was ingepakt in boekjes, uitgepakt , nuvi aangesloten en kwam op de site van garmin dacht ik en zo iets met kaarten downloaden....
ben bang dat ik het verknald heb........maar ik heb hem nodig voor mijn werk, wat kan ik nu nog doen?

via map source?

Dit heb ik gedownload dacht ik via de garmin site, en daarna moest ik denk ik nog iets doen maar ik weet niet wat. En ook niet hoe de kaarten die er wel op stonden er nu af zijn..
Heeft iemand nog tips?
Bedankt!:o

welke nuvi?
en je weet zelf niet meer wat je gedaan hebt.

wel ingelogd op mijngarmin.nl

kaarten er weer op maar via waarheen vind hij geen stad of adres meer.

Vandaag weer verder. Via een torrent heb ik de city navigator gedownload. Is me gelukt de kaarten via mapsource op de garmin te zetten. Alles staat erop alleen als ik nu bij waarheen een stad intyp geeft hij aan zoek in alle steden en daarna voer huisnr in, dus ik kan geen adressen meer invoeren om te zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan