na update Itunes start laptop niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dollie

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
Na een update van I-tunes liep mijn laptop vast. TOen via de aan//uit knop uit gezet. Sindsdien wil hij niet meer opstarten, blijft hangen in een blauw scherm n start vervolgens weer opnieuw op......ik heb geen dvd/rom speler in de laptop, is hij nog te herstellen. Het gaat om een acer aspire one laptop

Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je mogelijk in verilige modus komen?
Direct bij opstarten met rustige regelmaat op F8 drukken.

Als veilige modus is gestart, dan deze weer afsluiten, en windows normaal starten.

windows cd erin, opstarten van cd, en dan repareren ...
Na een update van I-tunes liep mijn laptop vast. TOen via de aan//uit knop uit gezet. Sindsdien wil hij niet meer opstarten, blijft hangen in een blauw scherm n start vervolgens weer opnieuw op......
ik heb geen dvd/rom speler in de laptop
, is hij nog te herstellen. Het gaat om een acer aspire one laptop
.................. ;)

Als de veilige modus geen oplossing biedt, is er nog altijd de ultieme mogelijkheid om de machine vanaf verborgen partitie naar de fabrieksinstellingen te herstellen. Je bent dan wel al je eigen 'werk' (foto's / muziek / tekst -en andere bestanden / programma's) kwijt.

Laatst bewerkt:
Veilige modus lukt niet, er zal niks anders opzitten dan een complete reset. gast0225, kun jij vertellen hoe ik dat doe, ik zal in de bios moeten kijken denk ik....

Probeer eens bij het opstarten (voordat Windows begint met opstarten) de toetscombinatie Alt F10. Soms kan je dan in een recovery mode komen die je PC opnieuw kan installeren dmv een verborgen partitie.

gast0225, kun jij vertellen hoe ik dat doe, ik zal in de bios moeten kijken denk ik....
Je moet in je handleiding kijken.
Kun je evt. downloaden bij de fabrikant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan