Na update naar Outlook 2010 problemen bij opstarte

• Onderwerp starter Onderwerp starter hotto
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hotto

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Ik heb Office 2003 geupgrade naar 2010. Alle applicaties werken prima, op Outlook na en dat is voor mij wel de belangrijkste.
Als ik Outlook opstart krijg ik een pop-up dat hij MS Office gaat configureren.

Dat duurt even waarna de melding volgt dat ik om Outlook te gebruiken de PC moet herstarten en de keuze dat al dan niet te doen. Als ik hier voor herstarten kies komt even heel kort de volgende melding dat hij Outlook venster niet kan openen.

Daarna herstart de PC. Als ik na de herstart Outlook wil openen krijg ik de melding dat Outlook niet goed is afgesloten en of ik in veilige modus op wil starten. Doe ik dat werkt alles goed, maar ja om elke keer in Outlook te kunnen twee keer op te starten...

Sluit ik Outlook af en open ik het weer begint het hele circus van vooraf aan. Als ik na de configuratie niet voor herstarten kies maar dit zelf handmatig later doe, krijg ik niet de optie voor veilige modus en gaat hij weer configureren.

Na een zoekactie op het forum heb ik inmiddels een nieuw profiel aangemaakt en een reset gedaan met resetnavpane.
Beiden helpen niet! Iemand nog andere opties?
En hoe kan ik mijn mail het beste bewaren als ik het volledig herinstalleer?

Je kan een backup maken.

Dat doe je zo:

Bestand->openen->importeren/exporteren.

Laatst bewerkt:
helaas

Inmiddels van alles geprobeerd waaronder verwijderen en opnieuw installeren, maar nog steeds geen oplossing gevonden. Wél iemand met precies hetzelfde probleem.
Niemand een oplossing?

Ik heb exact hetzelfde probleem, mijn laptop draait op XP - SP3.
Graag een oplossing!

Groet,
Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan