Na update naar Win10 geen WiGig mogelijk Intel Triband 17265/Proset

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
894
Nieuwe ultrabook Dell Lattitude 7450-14.
Vrij snel kwam update voor W10.
Moest WiGig deinstalleren. Gedaan.
Maar krijg niet meer aan de praat.
Zowel drivers als software gehaald van Dell site op basis van Service tag en ook die van Intel werkt niet.

Denk dat grootste probleem is dat ik bij de installatie een melding krijg dat deze app niet geschikt is voor Windows 10....

Zowel op de site als van Intel zou deze wel geschikt zijn voor Win 10...

Nu kan ik wireless docking niet gebruiken.

Wie heeft een dergelijke ervaring en een mogelijke oplossing ?

ps Dell al benaderd maar die weten het zelf ook (nog) niet wordt terug gebeld maar dat duur al een paar dagen..
 
Raar nu in eens wel mogelijk

Goede avond


Heb het werkend gekregen !

Zat in lang gesprek met Dell Prosupport.
Had deze week wel gelezen op web dat WiGig aan/uit in W10 bij vliegtuigmodus staat. Zal logisch zijn..
Al pratende deze weer opgezocht (stond inmiddels weer uit) en aangezet,

Bracht me op idee driver/software nogmaals te proberen en zowaar liep door zonder foutmelding.

Moet wel bij vermelden dat computer eerder vandaag opnieuw ging starten ivm WU (wel even aangepast dat er om gevraagd wordt..)
Updates naast Silverlight ook KB3081436 en KB3081424. Daar niet in kunnen vinden dat het betrekking had op WiWig...

Eind vd middag Wireless dock WD015 uitgepakt en aangesloten en daarna verbinding gemaakt. Ging soepel.

Dus nu alleen stroom aansluiten rest zou draadloos moeten gaan (dat weet ik pas maandag had geen tijd meer een restart te doen).

Maar op zich is het opgelost...

Voor wie er nog meer last van heeft..
 
Goede avond


Heb het werkend gekregen !

Zat in lang gesprek met Dell Prosupport.
Had deze week wel gelezen op web dat WiGig aan/uit in W10 bij vliegtuigmodus staat. Zal logisch zijn..
Al pratende deze weer opgezocht (stond inmiddels weer uit) en aangezet,

Bracht me op idee driver/software nogmaals te proberen en zowaar liep door zonder foutmelding.

Moet wel bij vermelden dat computer eerder vandaag opnieuw ging starten ivm WU (wel even aangepast dat er om gevraagd wordt..)
Updates naast Silverlight ook KB3081436 en KB3081424. Daar niet in kunnen vinden dat het betrekking had op WiWig...

Eind vd middag Wireless dock WD015 uitgepakt en aangesloten en daarna verbinding gemaakt. Ging soepel.

Dus nu alleen stroom aansluiten rest zou draadloos moeten gaan (dat weet ik pas maandag had geen tijd meer een restart te doen).

Maar op zich is het opgelost...

Voor wie er nog meer last van heeft..

Hello,

Do you have a link to the software that you used to install? Did you get it from Dell or Intel? I am having the same problem as you. I'm getting an error that the software cannot be ran in Windows 10.

Thanks!
 
I got it from Dell based on the service tag for my ultrabook. That was not newer than before but I ran a W10 update in which - likewise - a bug was fixed to allow this software to be installed.
WiGig works good. Open ultrabook press powerbutton (often in sleepmode) and link starts by switching on desktop monitor, keyboard and mouse.
End of day press sleep button on the wireless dock and go.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan